drtytrix Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Fant ut at jeg hadde noe e46-styling som jeg ikke trenger liggende i kjelleren. Om dette er til 2 eller 4 dørs håper jeg dere kan svare meg på..hvordan ser man forskjell? bare kjøpt inn på måfå.. Tar flere bilder hvis det er noe interesse på dette.. Pris: HBO en glasscola tlf 95846041 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 hmmm, er det laget av glassfiber? Hvor i norge befinner det seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Åssen bakfanger er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Åssen bakfanger er dette? M3 fanger beregnet til vanlig eksos ser det ut til. Stylinga er til e46 coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Er dette glassfiber ? Og all stylinga er til E46 Coupè ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Er dette glassfiber ?Og all stylinga er til E46 Coupè ? er glassfiber ja.. tar ingen garanti for passform og derfor har jeg jo heller ingen minstepris.. Tar bare opp plass hos meg.. Om det er til coupe vet jeg ikke, men med tanke på lengde og høyde så antar jeg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 hmmm, er det laget av glassfiber? Hvor i norge befinner det seg? FRP og Tr.heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 1000 for bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 1000 for bakfanger notert ps.500 for sideskjørt er også bydd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Lar "bud-runden" gå til mandag.. Så sender jeg ut delene.. Så her er det mulig å gjøre et varp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 har tydeligvis m5-list til bakluka (e39) liggende også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Er dette M-tech II front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Er dette M-tech II front? Er M3-front. Mtech2 ser sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Er forresten 2 fronter jeg har hvis ingen har merket det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Har fortsatt noen deler igjen.. NOEN SOM TRENGER? Jeg gidder ikke å ta det med meg når jeg flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå