heineoen Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Tøff bil!.. Liker modsa du har gjordt Kommer til og bli sjef med Goldline felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Tror det blir konge Veldig vellykka mods du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Tøffe felger det. just handlet slike selv. så gleder meg til å se hvordan de blir på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Tror det blir fett med Goldline felgene når du får senket den helt! Sleng ut bilder så fort du er hjemme, jeg venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 ramser opp her jeg. Heineoen: Hyggelig å høre Akkurat hjemmat nå og resultatet ble ikke så ille, kommer bilder litt senere ikveld da kamera ligger igjen i bilen. Lars89: Bilder med nye felger er like rundt hjørnet Dirtydicky: Ble ganske fornøyd med felgene kunne godt vært en størrelse større, men siden jeg skal senke den så vil det bli penere med 18'' tror jeg. Litt mer ''lowrider'' stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Tror det blir fett med Goldline felgene når du får senket den helt! Sleng ut bilder så fort du er hjemme, jeg venter i spenning! Slik den er nå ser det litt dumt ut spør du meg, men hjelper mye når jeg får den til bunns! Bilder er på vei Bård! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 dobbel post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 et par dårlige mobilbilder sålenge. Ser iallefall hvordan det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Det der så mye bedre ut enn det gjorde på min hvertfall, ikke så det veldig dumt ut heller! Blir helt sikkert topp når du får senket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Det der så mye bedre ut enn det gjorde på min hvertfall, ikke så det veldig dumt ut heller! Blir helt sikkert topp når du får senket den Syns gullfelger kler sort bil litt bedre enn sølv ja.. med to i så blir bilen omtrent den senken jeg skal ha. (ja, jeg har for myke dempere ) så fikk en liten pekepinne istad hvordan det blir gleder meg til å få på justerbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Slenger inn noen bilder av en photoshoot jeg og et par venner tok her om dagen regner med det går greit med et par VW og Audi bilder innpå her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Noen som kunne laget avatarbilde av det første ovenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 og noen med lowrider golfen til en kompis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Kommer noen bedre bilder med nye felgene imorgen så sant været tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå