Gå til innhold

Min E46 2.2l Coupé (SELGES)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Digger bilen din! Ser utrolig bra ut :D

Bare du får på senk nå så blir det supert :)

Forresten, er det du som har hatt bla.a. en rød e46 touring og en A4 rundt gran? Kjenner til Martin, Fredrik, Håkon og gjengen?

Hyggelig å høre! :)

Ja, gleder meg som en unge til jeg får på justerbart til helga! blir sluppet ned til det butter foran mens jeg har den slik den er nå bak omtrent. Hjula mine stikker 0.5 cm utenfor hjulbuene så tror jeg vil subbe om jeg senker mer og har folk baki. Nå holder det med meg i at den subber liksom :roll:

Stemmer det. Har hatt alt for mange biler, men ser ut som jeg har funnet lykken i denne :wink: Kjenner hele den gjengen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å grubler litt på om det hadde gjort seg å lakkert chromelistene rundt vinduene i bilens farge.. Syns det ser litt rart ut med gullfelger og chromelister..

Hva tror folket om det?

Store jobben å demontere listene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger bilen din! Ser utrolig bra ut :D

Bare du får på senk nå så blir det supert :)

Forresten, er det du som har hatt bla.a. en rød e46 touring og en A4 rundt gran? Kjenner til Martin, Fredrik, Håkon og gjengen?

Hyggelig å høre! :)

Ja, gleder meg som en unge til jeg får på justerbart til helga! blir sluppet ned til det butter foran mens jeg har den slik den er nå bak omtrent. Hjula mine stikker 0.5 cm utenfor hjulbuene så tror jeg vil subbe om jeg senker mer og har folk baki. Nå holder det med meg i at den subber liksom :roll:

Stemmer det. Har hatt alt for mange biler, men ser ut som jeg har funnet lykken i denne :wink: Kjenner hele den gjengen ja :)

Tipper det blir bra! Gleder meg til å se bilder :D

Ja, stemmer. Syns det var noe kjent med navnet serru ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, det ble nesten urimelig flott med goldlinefelgene. Shadowline rundt rutene nå, så er du i boks.

Det jeg sitter å grubler på nå.. Tror det hadde blitt penere med shadowline lister. Men er det vanskelig å demontere listene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bimmern delvis polert. Gjenstår frontfanger og bakfanger samt venstre framdør da jeg gikk tom for padds ^^. Tar resten imorgen før jeg drar for å hente justerbare senkesettet til bilen. Fikk også tatt full shining innvendig idag så nå er bilen ren og pen (enn sålenge). Kommer noen bilder av ferdig polert bil og med nye felger imorgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått på senkesett enda eller? Hvordan blei det? :)

Ble montert igår kveld, så har bare blitt litt småkjøring etter det :) fungerer greit vil jeg si! stivt og fint foran men litt for myk bak syns jeg. Hadde ikke tid til å finjustere høyden igår, så skal prøve å få gjort det etterpå.

Fikk et lite problem da lenkearmene mine var for lange i forhold til dempern så passer ikke inn i feste. Spurte flere ganger om jeg trengte kortere armer, men fikk beskjed om at det ikke var nødvendig før jeg passerte 40mm senk. Meen det stemte da ikke.

Så lenkearmene er nå stripset fast i inneskjermen enn så lenge. Blir hentet nye lenkearmer enten ikveld eller imorgen så blir justert ordentlig da.

Har ikke tatt noen bilder slik den er nå siden den vil bli senket 1cm til foran samt satt på 10mm spacere mens bak blir den heiset 1cm. Subber så sinnsykt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også å polerte vogna igår men rakk ikke fangerne da det begynte å pøse ned helt uten videre :?

Legger ved et par bilder etter polering.

vq61npygusp9q1qt5f73.jpg

m5xdkdwo53gcqlgbclz2.jpg

tjbcukyz7slwsevdbvbk.jpg

co4y6a3pwq68mkwvnsgl.jpg

Nesten ferdig. (før senk ble montert)

1nekshh6cdwt9p8j7gpk.jpg

k0pv1s0xft9hybvit6ym.jpg

Tok også på dekkfornyer noe som kan anbefales!

i67dczxlh0uqrqtif9f1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...