Werther Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Takk for skryte Werther . Fete felger du hadde. Har du lakket de selv eller er dette orginal utførelse? Lakket dem selv på soverommet i vinter. Er bare replica-felger, så da er det ikke så farlig mtp originalitet o.l. Lurte på å gå berserk på vinterfelgene også
Glenno Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Skulle vi prøvd med et årsmøte i E34 touring cluben imorgen på bimmers treffet i Drammen? Om noen har et bra kamera hadde det vært fint. Her er bilder fra fjor årets årsmøte: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85761&highlight=
Lapin Kulta Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Et par heftige her! Syns den øverste kler fjærning av emblemet!
Lapin Kulta Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Her er et par av min nyinnkjøpte 540iat Nydelig touring! Vurdert hvite blink bak?
nalegutt Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Ja eg har veldig lyst på hvite blink bak,men har fårstått det slikt att det må selvmoddes? syntes det var drøyt med 1600kr for de små plastbitene der! så lurte på om eg skulle sote lyktene med klarlakk med litt sort i istedenfor,men såklart hadde vite blinkers vert penest:)
Lapin Kulta Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Ja eg har veldig lyst på hvite blink bak,men har fårstått det slikt att det må selvmoddes?syntes det var drøyt med 1600kr for de små plastbitene der! så lurte på om eg skulle sote lyktene med klarlakk med litt sort i istedenfor,men såklart hadde vite blinkers vert penest:) Riktig, man må montere å tilpasse dette selv http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=13 Men er enig, det er dyrt for to plastbiter. Det du kan gjøre er å sote dem selv, syns det er dritkult med sota blinklys på touring!
nalegutt Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Hehe,men vill ikkje sote dem kålsorte som dem sikkert blir med sotespray! Så eg får utforske litt andre som har sotet lykter og forhøre meg litt;) Skulle og hatt annskaffet meg en m5 frontfanger og m5 bakfanger,sammt sorte nyrer:) Planene er der bare pengene som ikkje heilt strekker til enda;)
Eng1 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 I mine øyne er E34 Touring den peneste touringen bmw har laget. Rett etter kommer E30 touring ihvertfall. Den siste bilen er vell min favoritt.
Glenno Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 e36 fremlykter? Var spesielt. Kan ikke huske sett på e34. Ble litt usikker på hva jeg syntes om det der ifarta.
mrbatnes Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 hatt et litt bedre bilde så skulla jeg hatt en mening om det jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå