Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som ser den sinnsykt store modden jeg har gjort? :roll:

3w990a1f0ysiiyomhy1s.jpg

0n8ssfuabprf8vu9n1jw.jpg

Kan se ut som du har byttet emblem på panser ihvertfall. også ser jeg ikke øyelokkene der lenger :))

Skrevet

Da må du se nærmere. :wink:

Slang på en M3-flipp på fredag. Skulle egetlig ha no større, men koster 200kr inkl lakk og frakt så jeg kunne ikke stå imot :roll:

Mer har bytte emblem på panser/luke/ratt også, samt bytta interiørlister fra sprekte trelister til alu :wink:

Vurderer M3-ratt og M3 panser for tida. Blir kanskje litt for mye wannabe?

Skrevet
Da må du se nærmere. :wink:

Slang på en M3-flipp på fredag. Skulle egetlig ha no større, men koster 200kr inkl lakk og frakt så jeg kunne ikke stå imot :roll:

Mer har bytte emblem på panser/luke/ratt også, samt bytta interiørlister fra sprekte trelister til alu :wink:

Vurderer M3-ratt og M3 panser for tida. Blir kanskje litt for mye wannabe?

Okey, den så jeg også. bare glemte å kommentere :P

Sitter litt i ergrelse ennå etter valgresultatet..

Jeg ville vært forsiktig med å bruke for mye M3 effekter ja..

M3- ratt må jo være opp til deg selv, men utvendig burde du kanskje prøve å holde bilen litt unik. Ikke ta for mye etter andre.

Skrevet

Bilen er jo ikke noen m3 og bør vel egentlig ikke se ut som en heller...

M3/Mtech-ratt blir det nok uansett da det er utrolig deilig å holde i :D

Men å lakke opp et smårusta stålpanser frister lite så hadde vært gøy med panser i alu (m3) eller karbon.

Ang speil vil jeg ikke ha M3 replica (som ser ut som M5) så går nok for M3 eller ACS.

Skjermene bør byttes/lakkes så frister med M3-skjermer der også...

Greit nok at man skal skille seg litt ut, men er et begrensa antall ting som faktisk blir pent på E46 :wink:

Etter litt banekjøring på Våler innser jeg at dette egentlig er litt feil bil for meg. E30/E36 M3 frister SVÆRT mye for tida, men er jo i en litt annen klasse når det gjelder opplevd kvailtet og comfort...

Kort sagt: jeg drømmer om E46 M3 (som ca alle andre her på forumet...)

Skrevet
Bilen er jo ikke noen m3 og bør vel egentlig ikke se ut som en heller...

M3/Mtech-ratt blir det nok uansett da det er utrolig deilig å holde i :D

Men å lakke opp et smårusta stålpanser frister lite så hadde vært gøy med panser i alu (m3) eller karbon.

Ang speil vil jeg ikke ha M3 replica (som ser ut som M5) så går nok for M3 eller ACS.

Skjermene bør byttes/lakkes så frister med M3-skjermer der også...

Greit nok at man skal skille seg litt ut, men er et begrensa antall ting som faktisk blir pent på E46 :wink:

Etter litt banekjøring på Våler innser jeg at dette egentlig er litt feil bil for meg. E30/E36 M3 frister SVÆRT mye for tida, men er jo i en litt annen klasse når det gjelder opplevd kvailtet og comfort...

Kort sagt: jeg drømmer om E46 M3 (som ca alle andre her på forumet...)

Ja, måtte blitt M3-speil såklart.

Enig med komfort biten, og ikke snakk om kvaliteten på selve utstyret, eldre biler er ikke like smoothe i funksjonene lenger.. alt er litt treigere. :P

Men ja, har fryktelig lyst på en E30 M3 selv, eller en E36.. Men blir det M3 så blir det E46, men ikke før om 2-3 år ihvertfall.. :)

Ingen dum ide å bytte ratt. helt klart mer behagelig.

Når det kommer til å bytte til M3 panser og skjermer, hm, litt usikker.. ville nok droppet en av delene ihvertfall!

Skrevet

Skal ha nye speil snart og vurderer disse ACS replica speilene i ekte karbon.

eajyehku02atf637jgly.jpg

Hva tror folket?

Ser etter ekte M3-speil også, men har ikke sett disse på noen bil i Norge enda :wink:

Skrevet

Installert svart netting i front i går. Fjerna det på siden av tåkelysa.

Ble bra, men har egentlig lyst på ny front. Får se hva som skjer :wink:

fi7n5lqs8vydtjrui5e7.jpg

Skrevet

Fikk endelig på plass M3/facelift m-tech ratt. Deilig å holde i, ingen airbaglampe lyser, alle knapper funker. Bare morro 8)

0yfbtp3otqt6pgx2jcby.jpg

Skrevet
Fikk endelig på plass M3/facelift m-tech ratt. Deilig å holde i, ingen airbaglampe lyser, alle knapper funker. Bare morro 8)

769qz59uc73m83yd5qzp.jpg

Grats!! :D

Bare kos i vente nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...