JonasD Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Jeg ser det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Noen som ser den sinnsykt store modden jeg har gjort? Kan se ut som du har byttet emblem på panser ihvertfall. også ser jeg ikke øyelokkene der lenger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Og sist jeg sjekket bilder, så hadde du ikke LED-baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Da må du se nærmere. Slang på en M3-flipp på fredag. Skulle egetlig ha no større, men koster 200kr inkl lakk og frakt så jeg kunne ikke stå imot Mer har bytte emblem på panser/luke/ratt også, samt bytta interiørlister fra sprekte trelister til alu Vurderer M3-ratt og M3 panser for tida. Blir kanskje litt for mye wannabe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Da må du se nærmere. Slang på en M3-flipp på fredag. Skulle egetlig ha no større, men koster 200kr inkl lakk og frakt så jeg kunne ikke stå imot Mer har bytte emblem på panser/luke/ratt også, samt bytta interiørlister fra sprekte trelister til alu Vurderer M3-ratt og M3 panser for tida. Blir kanskje litt for mye wannabe? Okey, den så jeg også. bare glemte å kommentere Sitter litt i ergrelse ennå etter valgresultatet.. Jeg ville vært forsiktig med å bruke for mye M3 effekter ja.. M3- ratt må jo være opp til deg selv, men utvendig burde du kanskje prøve å holde bilen litt unik. Ikke ta for mye etter andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Bilen er jo ikke noen m3 og bør vel egentlig ikke se ut som en heller... M3/Mtech-ratt blir det nok uansett da det er utrolig deilig å holde i Men å lakke opp et smårusta stålpanser frister lite så hadde vært gøy med panser i alu (m3) eller karbon. Ang speil vil jeg ikke ha M3 replica (som ser ut som M5) så går nok for M3 eller ACS. Skjermene bør byttes/lakkes så frister med M3-skjermer der også... Greit nok at man skal skille seg litt ut, men er et begrensa antall ting som faktisk blir pent på E46 Etter litt banekjøring på Våler innser jeg at dette egentlig er litt feil bil for meg. E30/E36 M3 frister SVÆRT mye for tida, men er jo i en litt annen klasse når det gjelder opplevd kvailtet og comfort... Kort sagt: jeg drømmer om E46 M3 (som ca alle andre her på forumet...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Noen som ser den sinnsykt store modden jeg har gjort? flipp oi da... hehe... så ikke neste side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Bilen er jo ikke noen m3 og bør vel egentlig ikke se ut som en heller... M3/Mtech-ratt blir det nok uansett da det er utrolig deilig å holde i Men å lakke opp et smårusta stålpanser frister lite så hadde vært gøy med panser i alu (m3) eller karbon. Ang speil vil jeg ikke ha M3 replica (som ser ut som M5) så går nok for M3 eller ACS. Skjermene bør byttes/lakkes så frister med M3-skjermer der også... Greit nok at man skal skille seg litt ut, men er et begrensa antall ting som faktisk blir pent på E46 Etter litt banekjøring på Våler innser jeg at dette egentlig er litt feil bil for meg. E30/E36 M3 frister SVÆRT mye for tida, men er jo i en litt annen klasse når det gjelder opplevd kvailtet og comfort... Kort sagt: jeg drømmer om E46 M3 (som ca alle andre her på forumet...) Ja, måtte blitt M3-speil såklart. Enig med komfort biten, og ikke snakk om kvaliteten på selve utstyret, eldre biler er ikke like smoothe i funksjonene lenger.. alt er litt treigere. Men ja, har fryktelig lyst på en E30 M3 selv, eller en E36.. Men blir det M3 så blir det E46, men ikke før om 2-3 år ihvertfall.. Ingen dum ide å bytte ratt. helt klart mer behagelig. Når det kommer til å bytte til M3 panser og skjermer, hm, litt usikker.. ville nok droppet en av delene ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Skal ha nye speil snart og vurderer disse ACS replica speilene i ekte karbon. Hva tror folket? Ser etter ekte M3-speil også, men har ikke sett disse på noen bil i Norge enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Nydelig bil, ta et bilde underifra på eksosen for meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Skal prøve å få tatt noen bilder. Er rimelig simpelt lagt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Hadde en liten photoshoot for litt siden. ///Mysild tok som vanlig konge bilder http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=128294&highlight=323ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Installert svart netting i front i går. Fjerna det på siden av tåkelysa. Ble bra, men har egentlig lyst på ny front. Får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Fikk endelig på plass M3/facelift m-tech ratt. Deilig å holde i, ingen airbaglampe lyser, alle knapper funker. Bare morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Fikk endelig på plass M3/facelift m-tech ratt. Deilig å holde i, ingen airbaglampe lyser, alle knapper funker. Bare morro Grats!! Bare kos i vente nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå