Gå til innhold

Lars89's E46 323CI M-tech 2


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må du se nærmere. :wink:

Slang på en M3-flipp på fredag. Skulle egetlig ha no større, men koster 200kr inkl lakk og frakt så jeg kunne ikke stå imot :roll:

Mer har bytte emblem på panser/luke/ratt også, samt bytta interiørlister fra sprekte trelister til alu :wink:

Vurderer M3-ratt og M3 panser for tida. Blir kanskje litt for mye wannabe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du se nærmere. :wink:

Slang på en M3-flipp på fredag. Skulle egetlig ha no større, men koster 200kr inkl lakk og frakt så jeg kunne ikke stå imot :roll:

Mer har bytte emblem på panser/luke/ratt også, samt bytta interiørlister fra sprekte trelister til alu :wink:

Vurderer M3-ratt og M3 panser for tida. Blir kanskje litt for mye wannabe?

Okey, den så jeg også. bare glemte å kommentere :P

Sitter litt i ergrelse ennå etter valgresultatet..

Jeg ville vært forsiktig med å bruke for mye M3 effekter ja..

M3- ratt må jo være opp til deg selv, men utvendig burde du kanskje prøve å holde bilen litt unik. Ikke ta for mye etter andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jo ikke noen m3 og bør vel egentlig ikke se ut som en heller...

M3/Mtech-ratt blir det nok uansett da det er utrolig deilig å holde i :D

Men å lakke opp et smårusta stålpanser frister lite så hadde vært gøy med panser i alu (m3) eller karbon.

Ang speil vil jeg ikke ha M3 replica (som ser ut som M5) så går nok for M3 eller ACS.

Skjermene bør byttes/lakkes så frister med M3-skjermer der også...

Greit nok at man skal skille seg litt ut, men er et begrensa antall ting som faktisk blir pent på E46 :wink:

Etter litt banekjøring på Våler innser jeg at dette egentlig er litt feil bil for meg. E30/E36 M3 frister SVÆRT mye for tida, men er jo i en litt annen klasse når det gjelder opplevd kvailtet og comfort...

Kort sagt: jeg drømmer om E46 M3 (som ca alle andre her på forumet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jo ikke noen m3 og bør vel egentlig ikke se ut som en heller...

M3/Mtech-ratt blir det nok uansett da det er utrolig deilig å holde i :D

Men å lakke opp et smårusta stålpanser frister lite så hadde vært gøy med panser i alu (m3) eller karbon.

Ang speil vil jeg ikke ha M3 replica (som ser ut som M5) så går nok for M3 eller ACS.

Skjermene bør byttes/lakkes så frister med M3-skjermer der også...

Greit nok at man skal skille seg litt ut, men er et begrensa antall ting som faktisk blir pent på E46 :wink:

Etter litt banekjøring på Våler innser jeg at dette egentlig er litt feil bil for meg. E30/E36 M3 frister SVÆRT mye for tida, men er jo i en litt annen klasse når det gjelder opplevd kvailtet og comfort...

Kort sagt: jeg drømmer om E46 M3 (som ca alle andre her på forumet...)

Ja, måtte blitt M3-speil såklart.

Enig med komfort biten, og ikke snakk om kvaliteten på selve utstyret, eldre biler er ikke like smoothe i funksjonene lenger.. alt er litt treigere. :P

Men ja, har fryktelig lyst på en E30 M3 selv, eller en E36.. Men blir det M3 så blir det E46, men ikke før om 2-3 år ihvertfall.. :)

Ingen dum ide å bytte ratt. helt klart mer behagelig.

Når det kommer til å bytte til M3 panser og skjermer, hm, litt usikker.. ville nok droppet en av delene ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...