ost_ost_89 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Da må du se nærmere. Slang på en M3-flipp på fredag. Skulle egetlig ha no større, men koster 200kr inkl lakk og frakt så jeg kunne ikke stå imot Mer har bytte emblem på panser/luke/ratt også, samt bytta interiørlister fra sprekte trelister til alu Vurderer M3-ratt og M3 panser for tida. Blir kanskje litt for mye wannabe? Hvor kjøpte du m3-flippen?? 200kr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Ebay.com Veldig fornøyd med kvaliteten. Eneste er at den er myk så litt jobb å få den 100% rett ved montering, men for 200kr inkl lakk og frakt klager jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 kan du legge ut en link eller?? 200,- er jo et kupp ble passformen bra til slutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 La jo ut link. Bare trykk på ebay.com Passformen ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Litt mer "direkte" link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Painted- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 La jo ut link. Bare trykk på ebay.com Passformen ble veldig bra hehe, ikke værre nei takk! Måtte du lime? eller var det med 3M teip?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 La jo ut link. Bare trykk på ebay.com Passformen ble veldig bra hehe, ikke værre nei takk! Måtte du lime? eller var det med 3M teip?? Var med 3M teip. Henger mer enn godt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Totalforvandla instrumentpanelet mitt i dag med carbon-film og krom-ringer direkte fra taiwan og tusja instrumentnålene røde. Ble overraskende bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Nais Men hvorfor tusja du nålene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Skulle jeg ellers gjort da? Gadd ikke bruke så mye tid på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 lang tid tok det og få den lippa? lurere på og kjøpe meg til coupen, men må ha svart da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Husker ikke helt. 10-15 dager tror jeg. De kan lakke den i hvilken som helst original farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Vinteren er kommet til Sørlandet... 16¨ ACS med pigg kommer på snart. Bilen skal brukes i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Huff, ser ikke bra ut. Kjører selv med sommerfelgene, og kommer forhåpentligvis til å gjøre det en stund til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Utsatt det så lenge så mulig jeg også, men med 1 plussgrad, snø/slaps på morran og "slicks" bak er det ikke noe å tenke på VELDIG usikker på om sommerfelgene kommer på bilen igjen. Skiller seg jo ut, men vet ikke om jeg liker at senteret buler så mye ut... Må i tilfelle pusses opp. Råd/tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå