Jås Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 likte de med gullfarget senter jeg Tror det kunne passet bra inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Det tror jeg også De er 20. Hadde egentlig tenkt på 19 for å få litt bedre komfort og handling, men man må lide for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Less is more eller Bigger is Better som de sier på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Hehe Gs har jo nesten for mange felger nå! Er jo umulig og finne ut hvem man skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 RS GT replicaene så jo veldig riktige ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Syns du skal beholde de ac kopiene. Bilen har ikke sett bedre ut Menneh, ang gs felger. Husk at du ikke får noe til kant uten at senter buler ut på mesteparten av dem.. Det ser ikke bra ut. Tror noe bbs eller bbs lookalikes ville blitt bra på den chrometralla di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Veldig klar over det med senteret. Har sett endel av de IRL. Jeg synes det ikke det er noe krise, men litt spesielt er det jo... Syns LM-kopiene ser en tomme mindre ut enn de er, men blir kanskje bra med 19? Forslag til andre felger mottas også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Gå for LM-replikaene. I 19" vil de heve inntrykket vanvittig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 De der så veldig originale ut EirikL, men uten tvil utrolig pene felger Venter litt til GS har flere bilder av de forskjellige felgene på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Hehe, bare en illustrasjon. Fant ikke bilder av replika i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Jeg sier; Kjøp CSL repsene og pulverlakker dem hvite So much win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Mye gode forslag! Kom over dette bildet i dag... Noen som vet hvem som selger Volk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 styling-tech.no har vel volk tror jeg, muligens også qualityautoimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Tusen takk for tips! 31K+dekk blir kanskje litt i overkant nå, men må ha sånne felger en gang. Fy f... så rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 hehe er dyrt og være kar vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå