Lars89 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 For "oppbrukt" for min smak, men pene felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 BBS CH? Slår jo aldri feil på E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 CH har ikke kant, men er fine felger. Føler de er litt gamle VMR har mye fint, men vil helst handle fra Norge Ellers så bestilte FK sideskjørt fra GS i dag. Aner ikke hvordan de ser ut så blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Syns CH er litt oppbrukt på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 På samme måte som Rondell d58 er oppbrukt på E34 det. Men satan hvor fint det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Enig at det er oppbrukt. Må ha noe "nytt". Blir vel ikke akkurat eneste E46 med "LM" hvis jeg går for det heller men Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 De er så pene Absolutt ikke feil det. Lyst på de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Gull LM... Det er de du skal ha og sånn er det bare for noe annet går jeg ikke med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Pen bil du har! har lyst på E46 selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Hei. Er de hjulbuene valset og "utbygget"? Mvh. Simon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Von Anka Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Takker for tilbakemelding! Veldig fin bil du har! Jeg hadde egentlig lyst på Coupe jeg også, men fornuften tok overhånd. Syns du skal gå for GS gull felgene jeg.. Blir drit tøfft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Hei.Er de hjulbuene valset og "utbygget"? Mvh. Simon. Rimelig sikker på at de er urørt. Høyt innpress på felgene (55) så trenger ikke valse. Skal bli spennende å se hvordan det blir med nye hjul Bilen fremstår nok ikke heeelt som på bildene nå, men satser på å få den fin igjen til sommeren Går nok for gull ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Herlig! Blir morro å se bilen din med nye felger Skal ha nye selv til sommeren, men er usikker på hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 jeg tror jeg møtte deg på e18 ved grimstad med denne her om dagen ! utrolig fin coupe med perfekt farge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå