Lars89 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Det gjorde du helt sikkert. Jobber i Arendal og kjører mye rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Tøff bil;) Men nå gnir jeg meg fært i hue her. hvordan i grønne skoger klarte du å få det rattet til 2500? jeg har leitet etter det rattet i en evighet, men finner knapt noen til under 4500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Ikke vanskelig det. En bekjent som skulle selge. En lokal oppretter/hugger hadde flere inne til samme pris. Bare å lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 hehe jaja bare å si ifra neste gang du kommer over ett ratt til den prisen;) så skal du få en slant du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Installerte koppholder i dag. Gjort på 10 sekunder Skjer ellers lite da bilen fortsatt går i nødmodus og penga går unyttige ting som sensorer, bremser og dekk Men interiørlister, bakrutesenker og M3-flipp er på vei i posten. hvor fikk du den fra ? sånn vil jeg å ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Org BMW-del så den selges hos Bavaria, GS og Koed. Koster ca 400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Fått inn delskinn sportsinteriør og m pedaler. Deilig med litt sidestøtte:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Hvordan fikk du tak de stolene? Går det an å få antydet kost på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 De lå til salgs her på forumet. Ga 5000 for komplett interiør med dørpaneler. Litt slitte sidestøtter, men det blir ordnet ila de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 er deiligt med sportseter kva har du tenkt å smøre stolene inn med da? må smøre opp mine igjen, skulle helst vert litt farge i og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Fin oppgradering det der Savner sportstoler i min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Swisswax tror jeg det het. Skal farges og myknes. Ikke jeg som skal behandle det Er litt deler på vei nå, men ser latterlig ut nå uten nedre del av bakfanger. ST-import skulle få inn for 1 mnd siden, men ser ikke ut som det skjer noe der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Tror St-import er i tyskland og henter deler nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Da satser vi på at de tar med seg noen M3 fangere hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Ble bra dette! Har samme stolene selv, sitter utrolig behagelig i disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå