SweetBMW Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 sportsstoler og vanlige stoler er som natt og dag.. kjører en kompis sin 320ci en gang i blandt, han har stoff vanlige stoler, og jeg mener man får vondt i ryggen av de... er en helt annen verden og sette seg inn i min egen etterpå.... Må nok behandle mine seter og egnetlig, få de litt myke og rensa skikkelig, sammen med teppet i bilen og resten av interiøret. Strøken bil Lars.. uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Merker utrolig godt forskjell ja Er ikke bøttestoler dette heller akkurat, men sitter utrolig mye bedre og greit å ha litt støtte når det går unna Fått ordna deg med bakfanger du da? Ellers er det blitt såpass med lyder og div med motoren nå at jeg bare venter på at noe skal gi opp. Skjærer det seg helt blir det nok 2,8/3,0... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 såpass ja? hvordan lyder? Nei jeg fant på umnitza.com da.. så tenkte ta det til sist.. har funnet litt alvorlig rust jeg må ta gnaske fort... så blir det nok noe fanger nærmere sommer sammen med CSL lokk og slikt... var ganske billig i statene faktisk.. 1500 for fanger og 1500 i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Gratulerer med rått nytt interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Hyler og tikker endel. Dauer ved første startforsøk og ryker hvitt når den først starter og går ikke som den skal. Mye/alt skyldes nok mest sannsynlig dårlig veivhusventilasjon da ulyden kommer fra det området, men frister lite å koste på en liten 2,5 liter noe mer nå. Har vært noe kødd med den motoren siden første uka jeg hadde bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Om du skulle "kaste" den gamle motoren, så er jeg interessert i å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Hehe. Får se hva som skjer. Sikkert greit å ha delemotor stående. Bilen fungerer helt fint under vanlig kjøring foreløpelig, men er "uggen" ved oppstart og virker som det er noe som "holder igjen" under kjøring for den blir plutselig normalt sprek i noen sek... Kan den forbaska ventilasjonen gjøre så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 At den ryker litt kan ha med ventilasjonen å gjøre, men hvordan er den på oljeforbruk? Føles motoren treg? Har du sjekket rundt om det kan være bare en bagatell mener jeg.. kjedelig å bytte motor om det er totalt unødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Svetter/svetta olje rundt innsug/toppdekselpakning/veivhusvent. Ikke minket på et par måneder nå. Kommer en stor, hvit røyksky når man starter og i noen sekunder/minutter etter start. Motoren føles treg, spesielt fra start/i lave hastigheter. Fusker periodevis. Noen ganger henger den på 2000rpm og tar ikke gass. Piper/hyler på tomgang og lave turtall. Forsvinner hvis man ruser den. Mulig reim, men høres ut som det kommer fra under innsug. Rett og slett gått lei. Frister å ta motor og girkassebytte (til manuell) i en sleng. 330i-motor er bolt on... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Men ble litt kul med gullfelger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 ble bra med felgene fin bil, så den på treffet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Veivhus ventilasjon er ganske simpel DIY da.. bare ta deg et par timer... kan hjelpe til om det trengs hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Ser ikke så ille ut. Har du gjort det selv? Blir nok til at jeg bytter den, men motoren har vært så lenge jeg har hatt den. Den første tida gikk den i nødmodus konstant og fant aldri ut av det. Kan jo fort komme igjen. Så røyk termostaten. Klarer ikke helt å stole på den lenger. Motor/kasse bytte kommer før eller siden uansett. Går for sakte med 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Ser ikke så ille ut. Har du gjort det selv?Blir nok til at jeg bytter den, men motoren har vært så lenge jeg har hatt den. Den første tida gikk den i nødmodus konstant og fant aldri ut av det. Kan jo fort komme igjen. Så røyk termostaten. Klarer ikke helt å stole på den lenger. Motor/kasse bytte kommer før eller siden uansett. Går for sakte med 2,5 Prøvd 1,8? hehe Kan jo hende 2,5 hadde gått helt greit om den hadde fungert skikkelig da. Lakke felgene selv? Og slepekroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 viktig å ha slepekroken klart så jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå