SweetBMW Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Vet du hvor jeg kan få tak i? Evnt link? gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fått på rustfri facelift bakluke og nye skilt. Den gamle var SINNSYKT rusta og skiltlys osv fungerte ikke så på tide å bytte Ellers venter jeg fortsatt på mtech2 og en haug med deler ifm kassebytte osv Håper de er her før posten tar ferie til onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Fått på plass M3 innvendig speil i dag. Sinnsykt mye penere enn det klumpete originalspeilet! Bytta også CD-veksler da den gamle fuska. Håper posten klarer å levere pakkene mine fra KOED/MStyle i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Hjelper for dette her altså Jeg fikk akkurat byta mitt til det auto-avblendbare fra vanlig 3 serie da, med den klovnenesa og slikt. Skal koble opp den ila uka.. Blir bra detta! Når får du Mtechen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Håper og tror at M-tech kommer i morgen. Står ihverfall at det det er forventa å bli levert i morra hos bring. Kasse-ombygging lar vente på seg da pappa raste bilen sin nettopp og jeg må drive å kjøre rundt på han til han får handla ny/fikse den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Fikk montert mtech bak i dag. Ble betydelig bedre! Sideskjørta fikk jeg ikke til å sitte. Noen tips der? Brukte de klipsa som fulgte med. Gamle skjørta var det bare å dunke rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Hva skjer her igrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hva skjer med at M3 blir byttet til m-tech... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Følte det blei jalla med wannabe M3 og ville ha no nytt. Hakke motor til å forsvare 4-rørs eksos heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Aha! men daså! blir nok knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Endelig fått på M-tech 2. Blei bra! Sorry for skitten bil Har ikkje fått handla meg nye felger enda og punkterte med 20-tommerne i 130 så da blir det reservehjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ble meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Syns den eksosen din ser så jævla svær ut Hvilken str er det? Ble bedre med mtech ja Me kunne jo hatt annet enn oransje blinkers da (igjen, dette er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Takker Jalla depo sota blinka gikk i stykker så da ble det orange. Greit med litt forandring Syns eksosen er helt passe jeg. Er 2x80mm Skulle gjerne hatt mer lyd da. Litt for dempa med 2xkat og 3 potter. Noen som vet om en bolt-on løsning som erstatter de 2 midtpottene? Blei altfor høy med eibach-fjørene, men venter til neste år med nye coilovers. Orker ikke en vinter til som snøplog. Greit å ha en bil som kan kjøres i normal fart over fartshumper osv også. Har savna det litt. Ska skifte vanosringer i morra. Håper den blir litt sprekere da. Har alltid følt at den er sinnsykt dau på lave turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå