Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fått på rustfri facelift bakluke og nye skilt. Den gamle var SINNSYKT rusta og skiltlys osv fungerte ikke så på tide å bytte :D

p6oce9vm5faz23pkiiq6.jpg

Ellers venter jeg fortsatt på mtech2 og en haug med deler ifm kassebytte osv

Håper de er her før posten tar ferie til onsdag [-o<

Skrevet

Fått på plass M3 innvendig speil i dag. Sinnsykt mye penere enn det klumpete originalspeilet! 8)

h051eh1e8lj45yye71hs.jpg

Bytta også CD-veksler da den gamle fuska. Håper posten klarer å levere pakkene mine fra KOED/MStyle i morra [-o<

Skrevet

Hjelper for dette her altså :)

Jeg fikk akkurat byta mitt til det auto-avblendbare fra vanlig 3 serie da, med den klovnenesa og slikt. Skal koble opp den ila uka.. Blir bra detta! Når får du Mtechen?

Skrevet

Håper og tror at M-tech kommer i morgen. Står ihverfall at det det er forventa å bli levert i morra hos bring.

Kasse-ombygging lar vente på seg da pappa raste bilen sin nettopp og jeg må drive å kjøre rundt på han til han får handla ny/fikse den :roll:

Skrevet

Fikk montert mtech bak i dag. Ble betydelig bedre! :D9tcucdrioaiqu85v8qf7.jpg

Sideskjørta fikk jeg ikke til å sitte. Noen tips der? Brukte de klipsa som fulgte med. Gamle skjørta var det bare å dunke rett på.

Skrevet

Følte det blei jalla med wannabe M3 og ville ha no nytt.

Hakke motor til å forsvare 4-rørs eksos heller :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Endelig fått på M-tech 2. Blei bra! :D Sorry for skitten bil :roll:

Har ikkje fått handla meg nye felger enda og punkterte med 20-tommerne i 130 så da blir det reservehjula ](*,)

3e9ez810tentufpgy2rr.jpg

xlaxjexsn02ib9qd16by.jpg

Skrevet

Syns den eksosen din ser så jævla svær ut :P Hvilken str er det?

Ble bedre med mtech ja :) Me kunne jo hatt annet enn oransje blinkers da (igjen, dette er min mening :P

Skrevet

Takker :wink:

Jalla depo sota blinka gikk i stykker så da ble det orange. Greit med litt forandring :wink:

Syns eksosen er helt passe jeg. Er 2x80mm :wink: Skulle gjerne hatt mer lyd da. Litt for dempa med 2xkat og 3 potter. Noen som vet om en bolt-on løsning som erstatter de 2 midtpottene?

Blei altfor høy med eibach-fjørene, men venter til neste år med nye coilovers. Orker ikke en vinter til som snøplog. Greit å ha en bil som kan kjøres i normal fart over fartshumper osv også. Har savna det litt. :roll:

Ska skifte vanosringer i morra. Håper den blir litt sprekere da. Har alltid følt at den er sinnsykt dau på lave turtall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...