Lars89 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Sinnsykt pen bil Likte spesielt felgene. Hva er navnet på dem? Takk for det Aner hverken dim eller navn på felgene. Skal prøve å finne det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoRFa Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Sinnsykt pen bil Likte spesielt felgene. Hva er navnet på dem? Takk for det Aner hverken dim eller navn på felgene. Skal prøve å finne det ut Okei Syns dem passa utrolig bra på bilen hvertfall!Er på leting etter e46 coupe selv om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Passer rimelig greit til bilen ja. Må nesten ha 20-tommere med den stylinga jeg har Bare å kjøpe E46. Konge biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Flott bil Bare må ha meg E46 igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 gratulerer med flott bil. Den såg meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Takker for positiv respoons! Prøver så godt jeg kan Bestilte meg ny LMM, brukt original luftfilterboks og alle filtre på Koed i dag så håper bilen blir kurert nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Installerte koppholder i dag. Gjort på 10 sekunder Skjer ellers lite da bilen fortsatt går i nødmodus og penga går unyttige ting som sensorer, bremser og dekk Men interiørlister, bakrutesenker og M3-flipp er på vei i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Lineupen utenfor jobb. Gjett hvem som tjener minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alphez Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Gjett hvem som har damer i baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Gjett hvem som har damer i baksetet? sierraen bmwen har damer i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Da er 50W Xenon-kit og karbon-emblemer til panser, bakluke og ratt på vei. Begynner å hjelpe seg, men litt begrensa hva man får til med 7K i måneden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 GUD SA: LA DET BLI TRYKK! Og det ble det... i kjølesystemet mitt. Gåen vannpumpe (forhåpentligvis...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 GUD SA: LA DET BLI TRYKK! Og det ble det... i kjølesystemet mitt. Gåen vannpumpe (forhåpentligvis...) lol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Var 100m fra AJ (Luftwaffel) for å ta en diagnose da det plutselig begynte å ryke veldig fra fronten og masse kjølevann på veien bak meg. Heia bilen min! Fikses i morra Shit happends! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 hehe... såpass... kjipt uansett da greit å få ting fiksa nå, enn at du står langs e18 på vei til våler om 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå