Lars89 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Det gjør jeg vel uansett om jeg kjenner bilen min rett Tror e tok livet av AE også Savner E30 e. Ikkje masse fancy elektronikk som kødder heile tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 off, kjipt! bare få det fiksa til vi skal ta bilder! hehe kanksje du bør ha e36 da, en mellomting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Savner E30 e. Ikkje masse fancy elektronikk som kødder heile tia Ikke så rask men driftsikker som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 fikk du med kompresorn som sto i den tiligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 fikk du med kompresorn som sto i den tiligere? Gjorde ikke det gitt. Fant det ut først etterpå at den hadde gått med kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 off, kjipt! bare få det fiksa til vi skal ta bilder! hehekanksje du bør ha e36 da, en mellomting Jobber med saken Skal e ha E36 blir det M3, enten med eller uten skilter. Ikke umulig det dukker opp nen sånn om et år eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 den hadde ikke kompresor så veldi lenge. et par måna bare. han fikk d ikke til å fungere så bra. men han hadde jo ikke ompogramert hjern på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Nei da er det jo ikke så rart. Like greit, hadde bare rast kassa uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Nei da er det jo ikke så rart. Like greit, hadde bare rast kassa uansett jepp han hade nokk d ja. snaka me ees dem mente automat kassa på e46. sku tåle runt 300hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Nei da er det jo ikke så rart. Like greit, hadde bare rast kassa uansett jepp han hade nokk d ja. snaka me ees dem mente automat kassa på e46. sku tåle runt 300hk. Godt mulig, men kjøper bil med manuell hvis det skal går fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 automatkassene er undervurderte i min mening.. du må i utgangspunktet bare ha en som er i GOD stand.. forresten Lars89.. jeg har automat på min bmw 2000 mod og dne har el vifte, ikke viskose... just fyi dog er det 4 syl motor da.. inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Automat er kos det. Når clutchbeinet heller ikke er helt 100% passer det meg veldig bra nå Bytta interiørlister i dag noe som viste seg noe mer omfattende enn jeg hadde regna med. Bilder kommer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 da satser vi på polering på tirsdag? elelr mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Du bestemmer For første gang på lenge er det ingen varsellys som lyser. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 hehe... vært i arendal el? ja, kan vi ikke bare se hva vi gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå