Haug530D Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Er det mulig, har en glassfiber ramme til Lcd skjermen som er av plast, denne skulle jeg limt fast. Er det noen som vet om ett lim som hadde funket til dette?
Haug530D Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 Tec 7 - limer alt Ok og hvor kjøpes det? helst i vanlige butikker, da jeg ikke har tid til å vente på noe bestilling.
Hauso Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Det kjøpes på en farvehandel. hyllevare, trenger ikke bestille:) Det eneste med tec-7 er at den ikke blir hard, som feks superlim. den beholder fleksibiliteten sin, og tørker sakte. så hvis du har mulighet for å evt sette noe med litt tyngde som kan settes åppå
Haug530D Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 Det kjøpes på en farvehandel. hyllevare, trenger ikke bestille:) Det eneste med tec-7 er at den ikke blir hard, som feks superlim. den beholder fleksibiliteten sin, og tørker sakte. så hvis du har mulighet for å evt sette noe med litt tyngde som kan settes åppå Skal gå fint det, har skjært ut rammen til LCD skjermen og denne skal da limes inn i en Ramme som passer inn der hvor Radiodelen skal stå på E39. Rammen er veldig lett og jeg har skjært den ut sånn at den kan kiles litt fast, så det er ikke noe problem å få holdt den fast sånn den skal være.
Hauso Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Okei, da er det bare å kjøre på Hvis ikke tec 7 skulle funke, så prøv araldite;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå