Bangarn Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Heisann Kjøpte min førstebil Februar 2009, det er en 320 Bensin som hadde gått 22000 når jeg fikk den. Den var helt orginal i utseende når jeg fikk den, jeg har vasket den innvendig og kjøpt nye sommerfelger m/dekk. Det sitter bmw professional lydanlegg i den, og er fornøyd med det. Har 9.5x19 med 265/30-19 bak og 8.5x19 245/35-19 Forran. På vinteren har jeg orginale 17" bmw felger. Bortsett fra det er den helt orginal, men jeg har noen planer for den: -Blackline baklykter -Haifinne -//M girkule -toning av ruter(35%) -Svart grill (?) -Justerbart senkesett(?) -List på bagasjeluke Har noen dårlige bilder av bilen, skal prøve å få tatt noen bedre med et annet kamera. Mvh Anders. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Litt av en førstegangs bil du har fått deg der Har ikke vurdert mtech vell? Syns E90 kler godt carbon, så carbon nyrer og diverse andre deler i sammenheng med mtech er det fineste jeg har sett på en e90 da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Litt av en førstebil! Planene høres bra ut, men ville droppa haifinna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Litt av en førstebil HAHA Samme komentar i samme minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Litt av en førstegangs bil du har fått deg der Har ikke vurdert mtech vell? Syns E90 kler godt carbon, så carbon nyrer og diverse andre deler i sammenheng med mtech er det fineste jeg har sett på en e90 da:) +1! Wow, for en forstebil a gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 kurrant førstebil dette ja.. Planene dine høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Gratulerer med en kjempefin førstebil! Liker planene dine, selv om jeg nok også ville ha prioritert M-Tech skjørtet - iallfall frontfangeren. Begynte selv min bilkarriere i 2002 med en helt ny 316i. Selv om man, naturlig nok, får et "pappagutt"-stempel og mye sjalusi mot seg, så synes jeg - selvfølgelig forutsatt at man har mulighet for det - at det har mye godt for seg å begynne i en ny, fin og ikke minst sikker bil. Ta godt vare på denne, og bruk innsiden av hodet når du kjører med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangarn Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Takk har vurdert M-tech frontfanger , så blir nok det etter hvert bare jeg får spart opp litt penger Men nå er Blackline baklyktene, //M grukule og svart grill bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Flott bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Skikkelig førstebil du har fått deg. Planene høres ikke helt på jordet ut, de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 wow forstebilen min var en ford scorpio grattiz med en KJEMPE fin BMW ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Gratulerer, bra bil! Fint med svart, selv om det fort blir skittent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangarn Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Halo lenge siden jeg har vært inn her nå...... men har gjort noen av endringene jeg hadde planer om... kom gjerne med noen flere endringer og forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Å fy farken, hadde jeg bare hatt råd til den slags førstebil også hehe.. Nydelig bil, trenger ikke å gjøre mye for att disse skal bli finere enn de allerede er gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Nydelig førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå