Robin L Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 jeg lurer på hvilkene felger jeg har på bilen min. de jeg har er endel kantkjørte, og dekka er utslitte, så jeg har lyst å skaffe likedane! vet bare at det er uoriginale felger. er 19" og det står en lappe klistret inni den med " high quality" og et nummer. noen som vet? står forresten på en e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Litt vanskelig å si, noen flere bilder? Du kan sende dem til felg oppretting, så fikser dem felgene for deg. Billigere enn å kjøpe nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 kan ordne ett par bilder i morgen. felgene er 9,5 *19 i hvertfall. det er presset på 235/35/19 dekk, så det er greit med dekkstrekk. er vell litt av grunnen til at de er så kantkjørte.. var innom dekkmann, og de sa det kostet 500 per felg og rette de. ikke ille det da. er jo kostbart med nye 19"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå