camxer Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Er bare å kjøpe seg en syyk el.vifte fra volvo V70, så tror jeg at den eksisterende radiatoren holder helt fint. Har en slik montert i bilen og du kan si at den blåser passe bra (trekker 30A dog når den er i gang og sikkert mer under oppstart). Husker jeg rett er det en på forumet her som selger de viftene og jeg tror at han har noen igjen fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Kommer mesteparten av røyken ut av eksosen her eller? Ser utrolig bra ut med dekaler og alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 det kan se sånn ut ja, stussa litt på det selv... men har sjekka litt og det meste er fra hjula... men ja, kommer litt fra eksosen når jeg er på ca max turtall... menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Hehe, så på når du var i ringen, fytti og grom lyd det er i den børsa der Fikk lagt igjen litt gummi der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 heheh, takk for det =) liker lyden veldig godt selv... og ja, det gikk med ett sett brått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 takk for det... skal bli grommere =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 "Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 8:20 AM on June 30, 2010" weee. gleder meg til å få pakke from the US and A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hva får du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 var vel deg det var avbildet av i gatebil også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hva får du? http://www.summitracing.com/parts/GRI-1-25272-X/ denne =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 var vel deg det var avbildet av i gatebil også kanskje? i det nye bladet? hmmm, har ikke sett i det jeg i så fall... hvilken forside er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 forsiden er med en heftig , grønn porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 ahh, da skal jeg se igjennom det bladet og se om jeg ser bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 stod ihvertfall om en hvit e30 med v8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå