Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vriåtter ja... kult uttrykk...

har nå kommet fram til at jeg kan plukke manuell girkasse fra 4 forskjellige bmw'r...

så penger og ringerunde så er kasse i orden...

men må få tak på svinghjul og clutch da...

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da er forespørsel sendt til danmark på girkasse..

og nå tror jeg har fått lagt inn bestilling av clutch og svinghjul, så vi får håpe det kommer i posten en dag :P

Skrevet

Dette er jo drømmeprosjektet mitt :twisted: Skal virkelig følge med på denne tråden og se hva du gjør og hvordan. Hvis jeg kan komme med et tips, så finner du en artikkel i åtte deler på http://www.e30.de/ som omhandler ombygging til V8 i en E30 cab. Den kan kanskje komme til nytte.

Skrevet

hehe... er mitt drømmeprosjekt også... helst en m5 motor, men det er for dyrt for meg enda.. så blei fra 740 isteden.. titta litt der, og fikk noen idèer gitt... så skal bli spennende

Skrevet
Rått:D Her må eg følge mned på tråden;)

hehe.. morro og høre...

men du som har 740, er det 32 eller 38 du har?

skulle likt å fått litt info på den ene komponenten til motor, der hvor det er en slags koblingsboks for mange pluss(?) ledninger

Skrevet

E30 med V8 er utrolig rått. Var en rød E30 med 540-motor på autoslalom på gardermoen i fjor høst, det var noe av det råeste jeg har sett av E30. Spant helt villt, gikk som fy, og det var en orgasme for ørene. Dette burde du fullføre, for det vil bli utrolig moro.

Skrevet

hehe. GROMT... er jo samma motor'n i 740, så veier bilen litt over 1000kg også da.. så blir høy hk/pr kg her...

var den automat eller manuell, om du vet??

V8 er livet...

Skrevet
hehe. GROMT... er jo samma motor'n i 740, så veier bilen litt over 1000kg også da.. så blir høy hk/pr kg her...

var den automat eller manuell, om du vet??

V8 er livet...

Var manuell ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...