gkw89 Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Ligger en på finn til 19 laken. Men med lagerbank. lagerbank, veiv måtte slipes, uten ledningsnett og div... så da blir det nok over til söta bror =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Gleder meg til Rudskogen den 1.okt skal få låne servotannstang av Einar i BDT så får vi se om det blir enda bedre å styre denna dritten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovderune Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 er det muli å få dere koblings sjema du har til e30-m60? skal gjøre det same jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovderune Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 jeg har m60 med 6trins kase som skal monteres i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 er det muli å få dere koblings sjema du har til e30-m60? skal gjøre det same jeg å tenker du på til den motorkontakta? i så fall, så har ikke jeg den.. kun egne ledniger til motor'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Fikk tatt liv av M60'n i dag å! helt RAS!! hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovderune Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 har du koblings sjema på det da? koss sjedd det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hvordan fikk du det til? knekte råder og høl i motor'n tror jeg... heheh... blei en gråbrun blanding under ihvertfall xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 har du koblings sjema på det da? koss sjedd det da? koble hovedjord og hovedpluss til batteri/karosseri... og en ledning fra tenning og inn på grønn ledning i motorkontakta og en til starter'n.. og evt koble til turtall, vanntemp, oljetrykk via de andre ledningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hvordan fikk du det til? knekte råder og høl i motor'n tror jeg... heheh... blei en gråbrun blanding under ihvertfall xD Åssen skjedde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hvordan fikk du det til? knekte råder og høl i motor'n tror jeg... heheh... blei en gråbrun blanding under ihvertfall xD Åssen skjedde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 haha, gasa til det rasar godt du har ny motor på g da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 har ikke det beste inntrykket av m60 eller bmw V8'ere generellt desverre... Alu blokker med nicasil foringer vel?? Evt er det støpejernsbelagte stempler som går rett i aluminiumen? Tror ikke disse motorene har ordentlige sylinderforinger ihvertfall... Hvis antagelsene mine stemmer er dette egentlig noen drittmotorer sammenlignet med feks. sekserne med solid blokk. Kom jo den blårøyk skyen da du startet den opp på gatebil ihvertfall. Du får utdype hvordan dette skjedde da, "prove me wrong". JEg var ivhertfalll på rudskogen idag og brant opp 10 bakhjjul, kan ikke annet enn å anbefale S38 om du skal ha deg ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 kan ikke annet enn å anbefale S38 om du skal ha deg ny motor +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå