gkw89 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 veit ikke heeelt hva som skjedde, men det var på gatebil det egentlig gikk i stykker, men i dag blei det HEEELT ødelagt... og motoren stå i nesten tre år før jeg hadde bånn gass... har vel egentlig mest bånn gass, så sikkert derfor... så nå blir det S-motor på meg å =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovderune Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 koss motorfester å bunpane brukte du på m60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 S62? Er et par E30r som kjører med det og virker som de har veldig lite feil. Trenger kun å skifte oljer og bakdekk omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 koss motorfester å bunpane brukte du på m60? M60 bunnpanne og hjemmemekk fester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 S62? Er et par E30r som kjører med det og virker som de har veldig lite feil. Trenger kun å skifte oljer og bakdekk omtrent håper det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Lyst å selge de manifoldene du har på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 tror jeg skal bruke de på nye motor'n også... og de er ikke særlig å skryte av giitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 du har ikke tilfeldigvis det store lokket på toppen av motoren enda? (fra M60'en altså), og forresten, har du sjekket hva som er kaputt på motoren? gjennomslag eller topp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 du har ikke tilfeldigvis det store lokket på toppen av motoren enda? (fra M60'en altså), og forresten, har du sjekket hva som er kaputt på motoren? gjennomslag eller topp? det pyntedekselet "mellom" V'n niks i så fall... koster 4500 nytt, så ga faen har ikke sett på motoren engang jeg så blir seinar... skal lage stuebord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Manglet ikke denne litt olje? Ikke rart om det raser da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 oljenivået var midt mellom min. og max. så det er ikke derfor heller... oljetrykk var det hele tiden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 da går jeg inn i vinterhalvåret med jobben (Falck Redning), så blir lite arbeid her, men mye penger i kassa, til masse gromdeler til våren så på gjensyn en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Var kjipt med motoren gitt, men det var vel morsomt sålenge det varte S-motor slår aldri feil nei! Du får ha ett godt vinterhalvår da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 synes det var artig å kjøre i hjel org sugemotor men heheh får håpe S62 er hakke råere blir nok litt oppdatering, skal jo handle deler underveis i vinter så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hehe, høres bra ut Hvilke gromdeler er det du skal kjøpe inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå