Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

gkw89
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

girkasse har jeg fått da... foruten det så har jeg leita litt etter svinghjul og clutch... så i tillegg er det dårlig med penger om dagen gitt...

skulle ønske det var no kamera å fått lånt, så jeg kunne lagt ut bilder til dere

travers'n bare finner jeg ut av, blir nok og sveise opp no nye motorfester, og har ett bilde i huet åssen det vil bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å følge med her, Begynner selv med mitt prosjekt til uka! :)

Hva har du tenkt og gjøre med girkassetunnellen?

hvilket prosjekt, noe jeg ikke har fått med meg her? =P heheh

tror det skal gå akkurat jeg... kasse jeg har, er jo mini-stor... såå håper... hvis ikke blir det "kapp og sveis AS"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg endelig prøvd v8'ern oppi chassiset, og det så helt rått ut fra mine øyne...

tok ut 320 motor og girkassa i går kveld og fortsatte i dag med å kappe vekk unødige braketter og fjerna hele bremsekraft-klumpen..

lurer på om jeg noen gang får bremser på den igjen... heheh...

noen som vet hva jeg kan gjøre med hardykoblinga(gummikladden mellom gir og mellomaksel) på kassa er den ca 8cm mellom boltene mens på akselen er det bare 6 eller no ?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder endelig...

4yfwun6fa1xoona1h342.jpg

Bilen som brukes... skal lakkere svart på tak og bagasjelokk også, samt under de listene rundt ved dørene... så blir i høyde med fangerne liksom...

l80z9602ekeiraqetqy6.jpg

Da har jeg plassert motor'n, så må sveise fester i løpet av dagene som kommer =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...