baremats91 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 likte panserløsninga di skulle hatt motoren lenger opp nå, også satt på en gummilist
gkw89 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 det kommer, skal ta av traversspacer'ne i dag da er det rundt 2cm opp ihvertfall
Muztang289 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Detta kommer seg nå Kenneth! Du MÅ ringe å si fra når du skal fyre hu opp!!!
gkw89 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Detta kommer seg nå Kenneth! Du MÅ ringe å si fra når du skal fyre hu opp!!! Det tipper jeg kanskje blir mandag neste uke HÅPER jeg!!!!
gkw89 Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 plukka ut motor og gir igår, tok vel kvarter fra jeg begynte å demontere fronten men dog uten vannslanger, mellomaksel montert da, men uansett, gikk MYE fortere enn det ville gjort før skal slipe ned de nye rammevangene osv idag og male hele motorrommet før jeg hiver alt inn igjen for siste gang... Fjerna også traversspacer'ne så motor'n stikker enda litt mer opp av panseret, samt at jeg kan senke bilen yttligere 2-3cm
bbmw Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Detta kommer seg nå Kenneth! Du MÅ ringe å si fra når du skal fyre hu opp!!! Det tipper jeg kanskje blir mandag neste uke HÅPER jeg!!!! Har du fått hjernen tilbake fra tyskeren? Dette blir spennende!! Rudskogen september ?
gkw89 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Detta kommer seg nå Kenneth! Du MÅ ringe å si fra når du skal fyre hu opp!!! Det tipper jeg kanskje blir mandag neste uke HÅPER jeg!!!! Har du fått hjernen tilbake fra tyskeren? Dette blir spennende!! Rudskogen september ? tror den ankommer landet på fredag, men jeg får den nok ikke før mandag... blir vel ikke gatebil(drar dit uten bil) nei, altfor dyrt der nå, til at jeg har råd til det nå... men men... får heller "go hard" neste år men det er flere småtreff jeg skal prøve å komme meg på da =)
diohrvik Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Dette er ei feit sladdevogn, her må jeg følge med
gkw89 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 takk for det... ikke leeeenge til det skal sladdes nå tror/håper jeg
gkw89 Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Til vinter'n må bilen lakkes på nytt, så er i tvil om hva jeg skal velge, samme hvitfarge, eller no mørkere enn avusblå ca.... eller andre forslag? =P
gkw89 Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 tja... kommer jo en del upgrades i vinter
Bogen. Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 tja... kommer jo en del upgrades i vinter Presse?
gkw89 Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 nei... tror ikke det.... enda, men man vet jo aldri
johan-is Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 nå har jeg faktisk lest igjennom hele tråden din, nesten svett her jeg sitter rå maskin det her, gleder meg til du får hjernen din og får fyra den opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå