Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

Skrevet
nå har jeg faktisk lest igjennom hele tråden din, nesten svett her jeg sitter :P rå maskin det her, gleder meg til du får hjernen din og får fyra den opp!

hehe, da har du lest litt!! :P

gleder meg som en unge til dette funker :D

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

men jeg har ikke penger :P fattiglus og arbeidssøker er fin kombo xD

håper forresten ikke at det er strips du har rundt eksosstrømpen nederst?

Skrevet

Du vet vel ikke tilfeldigvis hvilken kontakt som skal inn på sensoren på svinghjulet (den under på kassa)? Har 3-4 som passer der ser du :D Jeg tror det er den som kommer ut av samme strømpe som den til starteren, men tenkte og høre for og være sikker.

Har også 2-3 kontakter som går lengre bakover sammen med de til lambda sondene.. Vet du hva de er til? Den ene skal vel inn på kassa til den gir indikatoren eller hva det er, men har jo fortsatt noen til overs da..

Jeg venter også på ecu fra tyskland, så tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med ledningene til den kom så det bare er og hive det sammen :D

Skrevet

har koblingskjema, så kan titte på det og se hvilke farger det er på ledningene, men tror ikke jeg har noen til overs på ledningsnettet mitt..

håper alt mitt er kobla opp når jeg får hjernen også, så det bare er å fyre opp =D må jobbe som f... framover ihvertfall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...