Larsinnj Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 10/10 Ble prikken over i'en med de felgene!
sladjan Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 HVa skal du gjøre med hjulbuane no da? blir noe modifisering voldsomt bak ihvertfall ser de ut som? Håper ikke du ender opp med kanten på hjulbuen rett ut, ser harry ut.
leif harald Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Får se om jeg ikke kjøper 2 nye hjulbuer og tilpasser de den andre hjulbuen så jeg får beholde litt av den orginale "knekken" på skjermen, jo mer hjulbuen stikker ut jo lavere må bilen vær, så er ikke aktuelt å ha den rett ut
Øyvind L. Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Det ble så mye strekk at det ble ikke pent.. Ser bare rart ut.. Felgene var fine.
Gjest Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Går jo heller ikke ant og kjøre med. felgene var fine men di skulle vert i 17 syns jeg.
Superbeetle Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Takk, de er 16" 10,5 og 9,5 med 215 forran og 225 bak. Grei strekk forran også 225/35 og 205/40 blir nokk bra, jeg har noen 9" felger med 205, det er grei strekk på de Tror 205 blir litt over-kill! Eller hva med 195 Men fete felger 225 bak såg faktisk ikke sååå ekstremt ut...
leif harald Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Folk har forskjellig smak og forskjellige meninger, aksepterer det. Men jeg synes dette er helt rått. mye strekk ja, men det blir bra når jeg får valsa hjulbuene litt Blir nokk en helt annen felg også når bremsene er på
leif harald Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Leif Harald... *DROOOL* \:D/ hehe Fikk oljekjøleren, slange og koblinger i dag, må bare få den igjennom BT nå så jeg kan begynne å montere nye deler Nye hjemmet til felgene fram mot sommeren, her skal de henge til mai ca
leif harald Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Biltysynet i morgen kl 12.00 på visning med bilen får å få skilt siden den er tysk og skal førstegangs registreres i norge Så etter biltysynet blir det og kjøre tilbake til garasjen med bilen og hoppe i T5en og fyke avgårde til sandefjord(skal å hente S54 motoren i sverige) får å nå 19.30 ferja. Håper å nå denne, vis ikke blir det et helvitte Da må vi kjøre videre og ta moss-horten og kjøre mange timer ekstra Gulesider sier at det tar 6 timer fra haugesund og 1881 sin kartgreier sier det tar 7 timer. VIS biltysynet er ferdig 12.30 så kan vi klare og begynner og kjøre 13.00. Da vil det si at vi er der en halvtime før ifølge gulesider og en halvtime forsinka i følge 1881. Men det er 40 mil dvs 4mil i timen om vi kjører i 40 å om vi kjører i 80 blir det 4 timers kjøretur, kjører vi i 60km/t blir det 6,5timer. Aiai, får ikke håpe det er snø å kø på fjellet. Håpe vi klarer 70 km/t som en gjennomsnitlig fart. Går fint an å ligge i 100 fra haugesund og oppover til fjellet så får håpe på det beste. Og at biltysynet ikke bruker alt får lang tid Prøve og holde dere oppdatert med bilder osv fra tlf om jeg får nett Noen som vet hvor langt ferjekaien ligger fra sandefjord sentrum btw?
M30bXx Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 brukte 11timer tur re tur fra sandefjord til ølen. å da kjørte vi en liten dritt bil som ikke var veldig villig over fjellet, + endel små stopp å rør
SSM Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Flott Leif!!! :D Gleder meg til å se denne bilen helt ferdig! Skuldrene mine ble 10kg lettere nå når du la opp bilde av 225 på 10.5" felg. Jeg skal jo ha 225/35 på 9.5"x18, var redd det skulle bli mye strekk Tydligvis ikke! hehe
RoaldJ Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 kan nesten garantere (nesten) at b.t. bruker mer enn en halvtime på å sjekke bilen din kjenner jeg dem rett der oppe, så setter de igang en sjekk av rammenr. ditt også for å se om det har blitt bytta/juksa med. det er typisk dem i hgsd.. jeg ble stoppa i beltekontroll av b.t. i trafikken og ble bedt om å vise rammenr. og vognkort. hehe. men men.. du får hente igjen minuttene du evt ligger bak i åkerfjorden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå