Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vil nå ikke påstå at lakkmessig eller rust messig at den blå bilen va bra... hadde den bilen skulle blitt ordentli måtte enn ribba den helt ned te detaljer igjen og bygd den ei gang te... nesten sånn på grensa te at æ va flau for å se å galt det faktisk var... du har vel hatt en del probleme me kjøperen som du ikke vil ordne opp i au ettersom æ ha forstått...

Skrevet

Blir vel litt OT i denne tråden vel?

Om man kjøper en bil som reperasjonsobjekt/delebil så har man vel ikke krav på så mye i etterkant heller.. Om vedkommende har kjøpt denne som rep objekt, har lest tråden på bimmers og i tillegg betalt 135000kr så tror jeg han kan skylde litt på sin egen uvitenhet.. :roll:

Men, lykke til med prosjektet! Blir utrolig gromt med felgene på! 8)

Skrevet
Blir vel litt OT i denne tråden vel?

Om man kjøper en bil som reperasjonsobjekt/delebil så har man vel ikke krav på så mye i etterkant heller.. Om vedkommende har kjøpt denne som rep objekt, har lest tråden på bimmers og i tillegg betalt 135000kr så tror jeg han kan skylde litt på sin egen uvitenhet.. :roll:

Men, lykke til med prosjektet! Blir utrolig gromt med felgene på! 8)

Vet ikke om han har lest tråden. men vi har skrevet kontrakt at det ble solgt som et rep objekt. Å det var den også.

Jotakk du, Skal prøvemontere bremser, felger og alt på bilen når jeg kommer hjem fra jobb så da blir det litt bilder :P

Skrevet

hehe.... ja, men vet jo veldig godt va du sa det va som måtte gjøres me den bilen å det va jo ikke halvparten av det som faktisk må gjøres... at du har samvittighet te å ikke gi han no penge tebage si jo litt om å useriøs du e... værtfall når han har tatt kontakt me dæ om det au... hadde han vært vanskeli kunne han kommet tebage me bilen før de ti dagene var godt.. men du sa jo dere sko finne utav noe når du kom hjem fra jobb... men det va vel bare noe du sa for at det sko gå litt tid så du va fraskrevet alt ansvar...

Skrevet
hehe.... ja, men vet jo veldig godt va du sa det va som måtte gjøres me den bilen å det va jo ikke halvparten av det som faktisk må gjøres... at du har samvittighet te å ikke gi han no penge tebage si jo litt om å useriøs du e... værtfall når han har tatt kontakt me dæ om det au... hadde han vært vanskeli kunne han kommet tebage me bilen før de ti dagene var godt.. men du sa jo dere sko finne utav noe når du kom hjem fra jobb... men det va vel bare noe du sa for at det sko gå litt tid så du va fraskrevet alt ansvar...

Det sa jeg ikke. jeg solgte bilen i mai og begynte min første dag 1. sep. Å det med gulvteppe og taktrekk følger jeg med på hver dag. Vi snakker sammen enda så ikke gidd å kom her å skriv sånn. jeg lista opp en heil hau med småting som måtte gjøres på mail. Hadde han vært edru når han kom hadde det også kansje nyttet litt, ikke bare hive den på hengeren og laste på med deler og kjøre hjem

Skrevet

Greit nok at det ikke var så veldig mye bra arbeid på den bilen, men det var nå og den første bilen du bygget på den måten og man lærer jo etter hvert. Jeg regner med at du ikke hadde solgt den bilen til noen uten å opplyse om alle ting som var gjort og måtte gjøres.

Det er jo opp til kjøper å vurdere om han skal ha bilen eller ikke, den var jo pent lakkert og såg jo bra ut sånn sett!

Så han var ikke edru når han hentet bilen?? :o

Skrevet
Greit nok at det ikke var så veldig mye bra arbeid på den bilen, men det var nå og den første bilen du bygget på den måten og man lærer jo etter hvert. Jeg regner med at du ikke hadde solgt den bilen til noen uten å opplyse om alle ting som var gjort og måtte gjøres.

Det er jo opp til kjøper å vurdere om han skal ha bilen eller ikke, den var jo pent lakkert og såg jo bra ut sånn sett!

Så han var ikke edru når han hentet bilen?? :o

Han hadde knukket skuldera ellerno så han kjørte ikke selv. satt på siden. var sikkert han som skriver her som kjørte. Eneste han ville var å få den med seg him å det var jo fint får meg fårsåvitt. Han lasta en full mercedes + hele bilen når den sto på hengeren å fylte på med felger under bilen så han fikk med alt av deler jeg hadde. eneste han i etterkant har spurt etter er m3 hattehylle, m3 taktrekk og sort gulvteppe, noe jeg sa jeg skulle se etter om kom til salgs.

Alt rust arbeidet og lakk var gjort skikkelig. Men det var en del halvslervne ting som understellet som jeg som sakt ikke fikk til :? Men som du sier, nå har jeg fårhåpentligvis lært. neste gang blir det stålbredding om jeg skal gjøre det samme :wink:

Skrevet

Viss han fikk med seg så pass mye deler så er det jo ikke så mye å klage etter egentlig. Men den ble jo solgt som et uferdig prosjekt uansett, det er jo ikke så mye å diskutere :)

Det med understellet hadde nok vert biff om du hadde brukt de rette delene!

Den nye er jo i en klasse for seg selv uansett. Gleder meg til den er ferdig å forhåpentlig vis får jeg se den i aksjon en gang! For denne her må du BRUKE :P

Skrevet
ska du godkjenna m3-motoren i denna bilen da leif?

du må snart ta nåken bilder av an nå.. kjedligt me ein prosjekt-tråd uten bilder vettu :)

Hehe, er i nordsjøen :shock: Hjem på onsdag å der ligger bakbremser, alu radiator, elvifte, mellomaksling å en stor pakke fra gs, grenrør ++

+ at alu innsug er bestilt :)

Blir ikke gokjent nei, mulig jeg kjøper en e30m3 senere (om noen år å setter s54en i og prøve og gokjenne) denne bilen har jo ikke vært registrert enda. Men skal sende inn en søknad å se hva de sier, de i haugesund har jo et bra rykte på seg så :)

Skrevet
Viss han fikk med seg så pass mye deler så er det jo ikke så mye å klage etter egentlig. Men den ble jo solgt som et uferdig prosjekt uansett, det er jo ikke så mye å diskutere :)

Det med understellet hadde nok vert biff om du hadde brukt de rette delene!

Den nye er jo i en klasse for seg selv uansett. Gleder meg til den er ferdig å forhåpentlig vis får jeg se den i aksjon en gang! For denne her må du BRUKE :P

Hehe, den skal brukes ja, men alikevel tas vare på en del :)

Skrevet

må ikke glemme ut avgiftene da på en bil som nettopp er tatt inn i norge.

skal du godkjenne den med m3 motoren du har f.eks kommer avgiftene på ca 400.000 vill jeg tro :/

norge i ett nøtteskall.

Skrevet
må ikke glemme ut avgiftene da på en bil som nettopp er tatt inn i norge.

skal du godkjenne den med m3 motoren du har f.eks kommer avgiftene på ca 400.000 vill jeg tro :/

norge i ett nøtteskall.

Ja derfår jeg vil kjøpe en norsk bil (e30m3) om jeg skal gokjenne noe med denne motoren. Men må jo prøve med denne og se hva de sier bare :)

Var og tok noen bilder på verkste til deg Roald, hehe. Laget adaptere til porsche bremsene forran :) Delene er sannblåst :)

CIMG0583.jpg

CIMG0584.jpg

CIMG0585.jpg

CIMG0587.jpg

CIMG0588.jpg

Den jeg prøfte på i begynelsen får å få de rette målene :P

CIMG0590.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...