Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planen er og ha gule lykter og grøftelys å derfår vurderer jeg å ha porsche caliperene i gult også siden alle andre har røde. Hva tror folket om det? :)

Tor det kan bli ganske rått jeg siden porsche leverer gule og rø orginalt.

Hartge01-1.jpg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gromt med porsche calipere i gult! Jeg ville hatt felger med koksgrått senter til da...

Ja, jeg også tror det kunne blitt kult i gult :lol: Er noen ikke alle andre har. Men ja koksgrått senter kunne vert kult. Men må først få taki felger :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Kjøpte Porsche calipere(forran) her en dag, så de blir levert til lakk når jeg får bremseskivene :)

Før bremseskiver og bak calippere så står felger på menyen :) Noe som må skje snart

Er min første tur i nordsjøen nå, dagen i går var dag nr2 med 4 timer overtid så dette låver bra :lol:

Skrevet

Er så enig som det går ant og bli :) Helrått med Dekkstrekk 8)

Lav bil med doruller og dekkstrekk er bare deilig, har en golf 2 Rat look som er neppå bakken med 13" ;) Stivt og godt !! Stå på ! Rått prosjekt dette ;)

Skrevet
Er så enig som det går ant og bli :) Helrått med Dekkstrekk 8)

Lav bil med doruller og dekkstrekk er bare deilig, har en golf 2 Rat look som er neppå bakken med 13" ;) Stivt og godt !! Stå på ! Rått prosjekt dette ;)

Hehe, takk du. Har noen 12" allycat jeg holder på å fikse opp selv, men skal ha dem på veggen på verksted til pynt :lol:

Dekkstrekk må til, kjekt at du liker prosjektet, måtte ha 16" felger pga bremsene :)

Skrevet
råååt råååt :) me like :D tysker stuk e bare dig 8) gleder meg til å se ferdig resultatt :) skal følge med her ja :)

Kjekt å høre :D Blir nokk bestilt felger uti neste uke når jeg er kommet meg hjem :D

Skrevet

Få du plass til porsche kalipperene bak noen av de flegene du ønsker da?

Jeg har porsche 996 kalippere på min E30M3 og de bygge myye utover. vedlig få felger i 17" som passer etterpå. RS felgene passer hvertfall ikke etterpå..

Skrevet
Få du plass til porsche kalipperene bak noen av de flegene du ønsker da?

Jeg har porsche 996 kalippere på min E30M3 og de bygge myye utover. vedlig få felger i 17" som passer etterpå. RS felgene passer hvertfall ikke etterpå..

Ja skal passe fint det, må muligens space 7-8mm pga coilovers. Jeg ska "bare" ha 300mm skiver forran og 294bak. Caliperene jeg skal bruke er nokk ikke så store som 996 sikkert :)

Skrevet

snakka med han nå, han har en hel m50b20, men han ville helst kvitte seg med hele motorn, så du kunne få hele greia for 2lapper... men det er jo i oslo da :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...