Torek Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Meeeen..hakke du lagt ut salgsannonse på hele sulamitten a?? For all del, fett hvis du ikke kaster inn håndkléet
e30 tic Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 lø ut bilder av skjermene få nå solgt den jollå å lakker å skilta på!
leif harald Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Meeeen..hakke du lagt ut salgsannonse på hele sulamitten a??For all del, fett hvis du ikke kaster inn håndkléet Jo har det, men er masse deler på vei i posten og jeg fortsetter så gått jeg kan får å prøve å få den klar til 3. mai. Får jeg den ikke klar da så vet jeg ikke om den blir klar i det hele tatt i sommer, DA frister det å selge. Menmen ingen som kjøper en halferdig bil til den prisen sikkert. Selger jo til fordel får ny bil som jeg ikke trenger og gjøre en drit på. bare sette meg inn og kjøre.
leif harald Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 lø ut bilder av skjermene få nå solgt den jollå å lakker å skilta på! Jollå ffs Nei den skal ikke selges. Skal hente bilen nå senere i dag så kan slenge ut noen bilder da
SSM Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Må slutte å møse nå Leif, du høres jo nesten ut som meg
leif harald Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Må slutte å møse nå Leif, du høres jo nesten ut som meg Haha, er så drittlei av å skru nå. aner det ikke. Fått betenelse i kne også nå så syter enda mer med å skru
E30_Dale Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Fy! Blir ikke bli lei nå det nærmer seg jo! Litt motivasjon
leif harald Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Fikk en del motivasjon i dag når jeg tok ned girkassen og satt på nytt svinghjul, trykkplate og clutchlamell. Fant feilen hvorfor det gamle oppsettet ikke funka også
winchester Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Fy! Blir ikke bli lei nå det nærmer seg jo! Litt motivasjon Hoho så det gikk
leif harald Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 NÅ funker Clutchen og alt er vellstand. Montert inn skinnbenk og skinnstoler i dag, sett på lykter osv ++++ gjort klart til mapping
winchester Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Her går det fremover Leif Harald! Godt å se at du har fått tilbake arbeidslysten igjen
leif harald Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Her går det fremover Leif Harald! Godt å se at du har fått tilbake arbeidslysten igjen Ja fy faen nå er jeg gira!! Var å henta bilen fra lakkverksted som har sveist nye hjulbuer. skal valses litt så blir det bra
skrammel Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Fikk en del motivasjon i dag når jeg tok ned girkassen og satt på nytt svinghjul, trykkplate og clutchlamell. Fant feilen hvorfor det gamle oppsettet ikke funka også Ja, hva var galt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå