Torek Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 God framgang! Visste med en gang du kjøpte så små og breie felger at det kom til å bli en knallrå e30! Hehe takk, planen var å senke den, breie hjul og heillakering. men så ble det motor, bremser OSV Det er jo greit det? Overgromt at du bredder bilen på en sånn måte at det ser org ut, samtidig som det ikke er det. That's my cop of tea! Hvis bilen blir klar foreslår jeg en tur til enten Våler eller Rudskogen på bmwccn i sommer
leif harald Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 God framgang! Visste med en gang du kjøpte så små og breie felger at det kom til å bli en knallrå e30! Hehe takk, planen var å senke den, breie hjul og heillakering. men så ble det motor, bremser OSV Det er jo greit det? Overgromt at du bredder bilen på en sånn måte at det ser org ut, samtidig som det ikke er det. That's my cop of tea! Hvis bilen blir klar foreslår jeg en tur til enten Våler eller Rudskogen på bmwccn i sommer Ja, har 2002 breddere også, men vil ha på mtech2 panelene og da kan jeg ikke bruke de å vil ha en helhet på skjermene så da må det bli bredding av org hjubuer. Planen er jo at den skal bli klar før jeg reiser på jobb igjen 11. mai med tanke på motor, men får se. Er ikke hjemme på bmw ccn sitt første treff. men er hjemme på det i septeber eller når det er, er gira på å ta turen dit ja
winchester Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Rått Leif Harald, kult med hjulbuene dine! Gleder meg VIRKELIG til å se denne 100% ferdig, tror ikke det blir en liten ting å klage på engang.
leif harald Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 Rått Leif Harald, kult med hjulbuene dine! Gleder meg VIRKELIG til å se denne 100% ferdig, tror ikke det blir en liten ting å klage på engang. hehe, ferdig er jeg redd blir en stund til. Menmen kjørbar er førsteprioritet Bytta clutch, trykkplate og svinghjul også ja Jææævla trangt
FTE Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Ja, det er virkelig artig å se framgangen, og bredding som ser nesten originalt ut er jeg også stor fan av Kult å se hvordan bilen blir med felger og sånn på. Jeg har jo ikke prøvd mine på etter at jeg lakkerte min en gang jeg da, men gleder meg stort til det øyeblikket!
leif harald Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Ja, det er virkelig artig å se framgangen, og bredding som ser nesten originalt ut er jeg også stor fan av Kult å se hvordan bilen blir med felger og sånn på. Jeg har jo ikke prøvd mine på etter at jeg lakkerte min en gang jeg da, men gleder meg stort til det øyeblikket! Så bra, viktig at det ser sånn ca orginalt ut i og med at jeg skal ha på mtech2plasten. Men folk skjønner vel hvorfår det ikke er dønn orginalt når de ser de hjula Hehe du bør hvertfall se fram til og prøve dine felger på vis du ikke har prøft før. Ikke sjekka om det går uten valsing en gang? Bilen står klar i garasjen nå å venter på å bli mappa, planen er mapping på tirsdag Skulle bare fått et strøk med lakk på den nå iløpe av kort tid så hadde den vært klar til sommeren. Men først så må motoren gjøres ferdig før jeg gidder og gjøre noe med tanke på lakk
bbmw Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Her va ein så har fått tilbake gnisten ja! Kjekkt å sjå flotte bil med såpass maskineri
leif harald Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Her va ein så har fått tilbake gnisten ja! Kjekkt å sjå flotte bil med såpass maskineri Hehe, jo takk du. Gnisten er komt tilbake som et lyn, er rågira på å få den mapppa nå å prøve den litt Nå skal alt fungere HÅPER jeg hvertfall Må hente valsa mi og komme meg hjem fra kurs Sånn at jeg kan begynne og valsa og muligens gjøre litt klart til lakk
FTE Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Ja, det er virkelig artig å se framgangen, og bredding som ser nesten originalt ut er jeg også stor fan av Kult å se hvordan bilen blir med felger og sånn på. Jeg har jo ikke prøvd mine på etter at jeg lakkerte min en gang jeg da, men gleder meg stort til det øyeblikket! Så bra, viktig at det ser sånn ca orginalt ut i og med at jeg skal ha på mtech2plasten. Men folk skjønner vel hvorfår det ikke er dønn orginalt når de ser de hjula Hehe du bør hvertfall se fram til og prøve dine felger på vis du ikke har prøft før. Ikke sjekka om det går uten valsing en gang? Hehe, jo da. Har prøvd de på bilen, de går på de. Men har ikke prøvd de etter jeg fikk bilen igjen fra lakk, er bare litt spent på felgene vs. fargen liksom. Får litt mer helhetsinntrykk da. Men nå fikk jeg gode nyheter idag da, bilen min er klar til henting på torsdag, så til helgen skal felger på gitt!
StaLe30 Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 kan ikke du bli ferdig aa!?!!?!!!!P???? ::: ))) vil se bilen!!!!!!!!!!!!!
winchester Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 kan ikke du bli ferdig aa!?!!?!!!!P???? ::: )))vil se bilen!!!!!!!!!!!!! Full eller, Ståle?
m335 Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 rå bil du har her.. ka hette fronten du har på bilen?
winchester Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 rå bil du har her.. ka hette fronten du har på bilen? M-tech 2, som resten av stylingen på bilen heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå