Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe 215 på 9,5", ska du montera de sjøl vil du fa et helvete men barra ta deg ut, blir rått tyskerstuk då:-)

hehe nei e du gal, ska ikje montera det selv. Vis ingen her på haugalandet klarer det så får jeg og en kompiss ta turen til skien :)

Skrevet
Hehe 215 på 9,5", ska du montera de sjøl vil du fa et helvete men barra ta deg ut, blir rått tyskerstuk då:-)

hehe nei e du gal, ska ikje montera det selv. Vis ingen her på haugalandet klarer det så får jeg og en kompiss ta turen til skien :)

Fyll dekket med startgass å tenn på når dekket ligger på felgen, da smetter det på plass med ett smell. Funker som bare det.

Skrevet

Fyll dekket med startgass å tenn på når dekket ligger på felgen, da smetter det på plass med ett smell. Funker som bare det.

hhe ja, har hørt det.. men fyker ikke felgen rundt da? er ikke så gira på at den hopper rundt i garasen å dunker i kanten

Skrevet

hhe ja, har hørt det.. men fyker ikke felgen rundt da? er ikke så gira på at den hopper rundt i garasen å dunker i kanten

kan du ikke få spent fast felgen da:D

Skrevet
Skrue den på bilen så går hjullageret til Helvi*** :lol:
hjullager koster mindre en bensin opp og ned til skien hehe..

-neida hadde vel fått noen som kan det til og gjøre det, men spent på åssen di felgene kommer til og ligge i buen.

tror den kommer til og bli for "høy" i buen

Skrevet

-neida hadde vel fått noen som kan det til og gjøre det, men spent på åssen di felgene kommer til og ligge i buen.

Høy :shock: Nye hjulbuer bak og framskjermer er på vei hjem fra koed og valse er o bokse, så de skjermene skal valses etter disse felgene og dekka. skal bli perfek rundt hele bilen før noe sparkel og lakk skal på :)

Skrevet

Høy :shock: Nye hjulbuer bak og framskjermer er på vei hjem fra koed og valse er o bokse, så de skjermene skal valses etter disse felgene og dekka. skal bli perfek rundt hele bilen før noe sparkel og lakk skal på :)

Han skal nok fram til det samme som jeg har sagt noen ganger her i tråden.. At rulleomkretsen på 15" med lav profil blir så lav at om felgene skal ligge perfekt i hjulbuen, så blir bilen så lav at den sikkert såvidt har bakkeklaring..

Ang dette med startgass så blir det jo ikke noe voldsom eksplosjon. Skader verken hjullager eller felg. Om du legger felgene på noe, så flyr de ikke akkurat avgårde :lol:

Ellers høres det bra ut å valse etter felgene 8)

Skrevet

Uff.. drit nå i detta jævla dekkpreike, valgt er valgt! Flere bilder takk! :D Blir bra dette her ;) Skal følge med her :)

Skrevet
Uff.. drit nå i detta jævla dekkpreike, valgt er valgt! Flere bilder takk! :D Blir bra dette her ;) Skal følge med her :)

Hehe det er bra, skal ta mer bilder underveis, er ikke så mye mer og gjør nå en og vente på nye bakskjermer og framskjermer. Så må det sveises og valses når bbsene er klare, og ikke minst kommet. Dere som sa han karen var treg hadde jaggu meg rett gitt :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...