E30Frelst Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 God dag godtfolk! Jeg bare lurer på om noen kanskje kunne tenkte seg et treff her hos meg? Vi har en Campingplass, som har 9 hytter, plass til en del vogner og telt er bare og slå opp! I tilleg har vi en gammel Pub vi har restaurert, fra slutten av 1700 tallet. Der serveres alkohol,kaffe, og eventuelt mat om ønskelig! Litt informasjon om stedet kan leses her: http://www.trya-camping.com/ Dette er bare no jeg plutselig fikk lyst til, plassen er forresten i Hedmark! Så kanskje en helg ellernoe slikt hadde vært aktuelt? #Påmeldte: 1. 316 / Mads 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. osv.... Mvh Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Sign me up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Den er grei Mads! Får jeg mer enn 20 påmeldte nå så blir det reality! Så trenger jeg et par som kan hjelpe meg og ordne litt! Finne en dato, gjøre det klart osv Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 kunne vært rimelig morsomt dette men jeg ser ikke noe dato når dette var aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hvis datoen passer høres dette spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 melder vår interesse vi og. (dama og jeg) + muligens noen til. vel og merke hvis datoer o.l. passer inn i timeplanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Høres bra ut Må få funnet en dato da! skal sjekke camping boka jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hvis datoen passer er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Spennende Hvor ligger dette i forhold til downtown Koppang? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Konge opplegg vett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Spennende Hvor ligger dette i forhold til downtown Koppang? ;P Siden selve Koppang er like stor som en ert, er det rett på utsiden av sentrum : Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hvilken retning? Er greit kjent i området der. Edit: Fant ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Den er grei Mads! Får jeg mer enn 20 påmeldte nå så blir det reality! Så trenger jeg et par som kan hjelpe meg og ordne litt! Finne en dato, gjøre det klart osv Mvh Falck Jeg kan helt sikkert hjelpe til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Jeg melder min interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Eg melder min interesse om det kan være ei helg i en oddetalls uke. Hadde vært skikkelig rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå