ms.88 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Hva er vanlig å bytte når bremseskiver bak byttes? Må jeg ha nye skruer til skivene? bytte bremseklosser må abs føler byttes, slitasje varsler, bremsesko? alle deler jeg trenger grovt sett. e46 seden
Glennski Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Hva er vanlig å bytte når bremseskiver byttes.Må jeg ha nye skruer til skivene? Kan være greit å få nye. bytte bremseklosser Ja må abs føler byttes Nei Slitasje varsler?? Ja, og den må resettes via diagnose apparat, ellers vil lampa lyse i dashbordet.
Reef89 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Hva er vanlig å bytte når bremseskiver byttes.Må jeg ha nye skruer til skivene? bytte bremseklosser må abs føler byttes, slitasje varsler?? Det du bør bytte er: Bremseskiver Bremseklosser og Slitasje varsler. Husk å smør på bremse pasta på baksiden av klossene ikke på belegget, så slipper du hyling ved brems.
Reef89 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Hva er vanlig å bytte når bremseskiver byttes.Slitasje varsler?? Ja, og den må resettes via diagnose apparat, ellers vil lampa lyse i dashbordet. Det vil den nok, men du trenger ikke diagnose stille den. slår seg selv av ved å ha tenning på i ca 30sek, men det lureste er å koble av + polen så du ikke *lurer* systemet, da vet ikke systemet at det er en ny varlser der. funket vertfall på min E36 på lørdag 27/6-09
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Ville også smurt/bytta h.brekk mens du alikevel har det av
ms.88 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Ville også smurt/bytta h.brekk mens du alikevel har det av bytta håndbrekk? håndbrekk sko?
Lars89 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Sko ja. Pleier å være godt og rusta baki der så et monteringssett er ikke feil heller
ms.88 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 blir jo noen 1000 lapper denne jobben da selv om jeg gjør det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå