maxis Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Fant nok et dårlig bilde på pc`n: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Tar de til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 hehe.gjør det du Om det i heletatt er av intresse for noen,så kan felgene selges noe billigere uten dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Har dessverre funnet ut at disse hjula ikke er strøkne. Ingen av hjula har noen som helst skade på kanten,men chrome belegget har løsnet på små steder på kanten alikevel så om det alikevel finnes intriserte,så er jeg åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Gratis bump:) Absolutt tøffe hjul det her, hvilket impress har di og hvor brei er kantene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 skal sjekke ekstakt,men det er rundt 20 i innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Da har jeg fått hjem hjula igjen.så nye bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 nye bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Nydelige felger! Hva ligger budet på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Nydelige felger! Hva ligger budet på nå? Kun useriøse bud så langt, 15 lapper er minimumspris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 ny pris. 14 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Kan du ta bilder av skaden og legge ut a? Se hva, og hvor stor feilen trur jeg ikke folk syns er feil ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Kan du ta bilder av skaden og legge ut a? Se hva, og hvor stor feilen trur jeg ikke folk syns er feil ;-P jeg har jo prøvd på det. pga speileffekten er det heller vanskelig å få med på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg