Gå til innhold

fartsmåler lillestrøm tunnel

j_b
 Share

Anbefalte innlegg

hei

jeg kjører den lillestrøm tunnelen hver eneste dag de 4 siste mnd, vet at det er fartsmåler der, men idag, så vet jeg hva ikke hva faen jeg tenkte på, kjørte i ca 105 km/t nesten helt frem til fartsmålene, fartsgrensa er 80km/t, det var ikke noe blitz som kom, men tror jeg så laser stråler... men er usikker.. var ikke helt våken da :?

jeg har opplevd "vanlige" fartmåler på veien "blitzer" så har du blitt tatt.

har noen blitt målt i lillestrøm tunnelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, sånt skjer når man ikke konsentrerer på kjøringa si!

noen som vet hvor mye ca det kan bli?

en annen ting, det pleier å være en strek like før fartsmålene, hva betyr de strekene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 3600 for 96 i 80. Det var vel akkurat på grensa til å gå opp til 4800, mener jeg... Du kan vel håpe på 4800... De stripene er vel der du blir fotografert, kanskje? Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det de måler farten din. Vet ikke helt hvodan disse fungerer, trodde det var et lite magnet felt der og når en gjenstand kjører forbi der så genererer det en liten strøm. Jo fortere du kjører forbi jo mer strøm å hjernen kalkulerer da farten din.

Du får endten 4900kr eller 6500kr imot. Alt etter hvor mye de trekker ifra og hvor mye feil fartsmåleren din viser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg var jo et stykke unna den stripene da... ca 7biler avstand til stripene.

menmen, før vel vente og se. da blir det 1 prikk også ikke sant?

edit, nå blanda jeg med igår..... det var i går jeg rakk å bremse ca 7 biler avstand før stripene :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg duret forbi en fotoboks for en tid tilbake. Usikker på fartsgrensa, så jeg stolte på gps-en som sa 80. Dessverre var det satt ned til 70.

I det det blinket hadde jeg 79 på gps-en, og det var også det jeg ble målt til. Tok maks 3 uker fra det blinket til boten kom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...