JonasD Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Da må jeg legge ut en tråd om Trond Watten's Bmw E38 728 98 mod, som blir "Alpina". Bilen er nylakkert for litt over en uke siden, med 20 toms Alpina felger. Planene framover er å få på Alpina dekor rundt bilen samt en Alpina frontspoiler, senk og muligens mere etter tid Bilder av uvasket bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Nice bil !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Dette blir interessant å følge med på Blir det bare alpina utvendig? eller blir det interiør og motor etc. også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Først og fremst utseende;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hæ? er e38 blitt så gammel? trodde ikke det var e38 i 91 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Hæ? er e38 blitt så gammel? trodde ikke det var e38 i 91 jeg Nå er det meget mulig jeg husker feil! Rett meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hæ? er e38 blitt så gammel? trodde ikke det var e38 i 91 jeg Det var det vel ikke heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Hehe, fant ut nå! 98mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Kom vel i juli 93 om jeg ikke tar veldig feil Lykke til med prosjektet! Bilen så nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Det er den Må nevne at det er originale Alpina felger så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Flott med E38! Minnes ikke at den stod på tunet da jeg var der og kjøpte en E30 av ham i fjor høst. Er dette en bil han nylig har kjøpt? Da hadde han nettopp fått tak i noen nytype Alpinahjul han vurderte å bruke på 6`ern Han har forhåpentligvis ikke kvittet seg med 6`ern og gammel-7`ern til fordel for denne vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Moro! Gleder meg til å følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Flott med E38! Minnes ikke at den stod på tunet da jeg var der og kjøpte en E30 av ham i fjor høst. Er dette en bil han nylig har kjøpt? Da hadde han nettopp fått tak i noen nytype Alpinahjul han vurderte å bruke på 6`ern Han har forhåpentligvis ikke kvittet seg med 6`ern og gammel-7`ern til fordel for denne vel? Hehe tøft! Nja, forsåvidt. Tror han kjøpte den i fjor høst eller tidlig i år Men nei, han har fortsatt 635 csi'en og den andre 7'ern som jeg ikke kommer på i farta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Skal prøve og få tatt noen flere bilder i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 1998 728 "alpina" E38 virket veldig kjent. hmmmm. jo bilen min er jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå