Gå til innhold

E90 Alpina D3 i Ålesund?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Ble forbikjørt av en D3 i dag, tok meg helt på senga så jeg fikk ikke gira ned:P Lurte igrunn bare på om det er noen her inne på forumet som kjører den? Tipper at det var denne som ble kjøpt fra Pettersen Autoimport da en lignende har stått til salgs der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han dro fra meg da.. men jeg hadde femtegir i oppoverbakke så det ble litt rått parti:P Lurte igrunn bare på om den var chippet eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Tror det er en tyrker som jobber på Statoil ystenesgata som eier den.... Grom skute iallefall, men litt skuffende med hk.

Skuffende med antall hestekrefter ?... :? ... 214 HK og 450 Nm fra en 1995 cm3 stor produksjonsbasert rekkefirerdiesel med alle garantier er uten tvil state of the art pr. dato. 0-100 Km/t på 6,9 sekunder og en topphastighet på 244 Km/t er det heller intet å utsette på. En E46 325i har ingen sjanser til å holde følge med dette lokomotivet fra Alpenstraße 35-37, 86807 Buchloe, Deutschland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at der, ganske pen bil, fikk studere den da jeg var å skulle levere noen varer til han.. Men tror han vurderer salg, lurte iallefall på om jeg ville kjøpe bilen..

Pettersen Autoimport stemmer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en tyrker som jobber på Statoil ystenesgata som eier den.... Grom skute iallefall, men litt skuffende med hk.

Skuffende med antall hestekrefter ?... :? ... 214 HK og 450 Nm fra en 1995 cm3 stor produksjonsbasert rekkefirerdiesel med alle garantier er uten tvil state of the art pr. dato. 0-100 Km/t på 6,9 sekunder og en topphastighet på 244 Km/t er det heller intet å utsette på. En E46 325i har ingen sjanser til å holde følge med dette lokomotivet fra Alpenstraße 35-37, 86807 Buchloe, Deutschland.

Hehe, uten tvil en bra bil - men hadde jeg giret ned hadde det vært gonatt til alpinaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...