matsrh Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Specs: 1999 Modell 323 Ci - M52TUB25 - 170HK / 245NM 133.000 km - Fabrikkny motor, clutch & kat ved 97.000 km. Clutch byttet igjen på delegaranti ved 115.600 km! Manuelt gir Elektriske sportsstoler i skinn med Memory Xenonlys El. solgardin i bakrute Regnsensor PDC ryggesensor bak Harman Kardon stereo Multifunksjonsratt Cruisecontrol Automatisk Klimaanlegg Original BMW Alarm 18" BBS RXII - 235/40-18 foran - 255/35-18 bak på sommer 16" BMW alu felger med piggfritt på vinter Dette er gjort av forrige eier: Angel eyes ettermonteringssett fra GS Nye lykteglass på hovedlyktene M-tech II front, bakfanger, leppe på bagasjelokk og sideskjørt Xenon i Fjernlys med 50W ballaster Bluevision halogenpærer i tåkelys Chrome Enderør på eksosen Ny Girkule i sort skinn Sota blinklys foran fra bimmian Sota LED-balykter fra bimmian Fiks av smårust + Helakkering Nye senterkopper på felgene Green kon-filter Planer: Ny pakning rundt fører dør M3/M-tech ratt Stabeliserings stag i motorrom Nye matter innvendig Effektanlegg: (Tips?) Mellomrør Bakpotte Varmeskjold rundt luftfilter Nytt tanklokk - Montert FK Silverline - Montert M3/M5 kopi speil - Montert Nye planer: Csl bakluke Felger: BBS LM (replica)/RS style 5/ andre Pusse opp gamle i vinter. For show: \:D/ M-tech 2 fanger shabby style Takstativ Rust panser Gule lykter? Noen bilder fra forrige eier: ;Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Utrolig pen! Riktig motor også Ville hatt carbon utenpå og piano inni. Tror det passer best til beige interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Gratulerer med ett nydelig eksemplar av E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Takk takk, godt at andre liker bilen også Tror mest sannsynlig det blir piano lakk interiørlister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hadde noen orket å lage avatar str. på bilde 1 og 3 for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Gratulerer med en flott coupe Likte felgene veldig godt. Enig i at du blir pent med piano innvendig, men skal du ha carbon utvendig må du ta det helt ut. Splittere, emblemer, nyrer, leppe på bagasjeluke etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 EirikL: Takker Hvis jeg begynner med carbon utvendig var planen å gå hele veien med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hadde noen orket å lage avatar str. på bilde 1 og 3 for meg? Noen som gidder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hadde noen orket å lage avatar str. på bilde 1 og 3 for meg? Noen som gidder? Mats gjør det i PS! Akkurat samme måte som jeg viste deg over FACE med Image Size. Tar på bredde 120 og sålenge høyden ikke overstiger 90 så lagrer du bildet som GIF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Fikk det til tilslutt, takk peders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Grattis med en utrolig pen coupe rette fargen utvendig,og rette fargen på interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Bmwkizn: mange takk Nå lurer jeg på hvor jeg skal begynne på bilen, vet ikke helt hva jeg vil prioritere først. Da jeg har veldig lite penger for tiden. Hva ville dere begynt med? (Varmeskjold rundt luftfilter skal fikses da seff) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Se her er gamlebilen ja! Grattis! =) Nytt bensinlokk kanskje? hehe Det tror jeg ikke koster stort ^^ Blir spennende å følge med på hva du gjør med bilen og resultatet Planene dine høres ikke feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Nytt bensinlokk ja! Den har jeg helt glemt av Det skal fikses. Ellers tror jeg at det blir bestilt noen deler snart, vet ikke helt hvor jeg skal begynne men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 I går var jeg å tok noen bilder av bilen og fikk kjøpt inn et par deler Bilder kommer muligens i kveld. Nytt tanklokk - montert Supersprint mellomrør og bakpotte - moteres litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå