matsrh Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Takker blir bedre med nye speil og bilens farge på interiør listene tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Vurderer salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Vurderer salg! Hva er det du har lyst på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Hehe, nei nå har jeg litt dårlig råd. Så hvis bilen blir solgt så blir det murligens en e30/e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 OK. Litt kjipt å "nedgradere" men det er jo fortsatt godfølelsen av BMW i dem Er det ingen respons på din gamle bil altså? Det hadde vel hjulpet fælt at den ble solgt? Så på annonsen din og en ny girkule tror jeg hadde vært en bra investering evt. tatt bilder der den ikke kom så godt frem ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Virker som den er tungsolgt ja :/ Men er vel heller ikke tiden for å selge. Men denne bilen går bare for rette prisen! Er ikke sikkert jeg selger da heller, liker bilen så godt Den skal jo få senkesett og nye speil nå når koed får inn speilene igjen. Tenkte å kjøpe nye foringer forran til støtdemperne før jeg bytter. Selger jeg ikke bilen må vi nesten ta en photoshoot til sommeren Har en mor som skal besøkes i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Kor mykje skal du ha for bilen ? Km stand på der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Kor mykje skal du ha for bilen ? Km stand på der ? Tror telleren står mellom 135 - 137000 hvis jeg ikke husker feil. Kom med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Takk for det. Veit egentlig ikkje kva ein slik bil er værdt. ? Rekner med du har ein sum i hodet ditt som du ønsker for bilen . Ps . Knall flott e46 tilnærmet perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Takk takk Veldig fornøyd med bilen! Prisen er nok over 200 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Takk takk Veldig fornøyd med bilen! Prisen er nok over 200 lapper Du er all grunn til å være fornøyd. Har lenge vært på jakt etter ein e46 coupe i den standen som din. Men har jo selvfølgelig fått innkalling til militæret gjen og denne gangen kommer eg vist ikkje unda. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Hehe, militæret er noe drit! Men har du absolutt ikke lyst så er det ikke så veldig vanskelig å dimme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Lykke til med evt. salg Mats Skikkelig fin bil hvertfall, ikke ille km stand heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Takker Tore Tviler egentlig veldig på at det blir noe salg, men til rette prisen så ruller den vidre. Kunne du tenke deg å ta noen bilder av bilene sammen når jeg får på nye speil? Eller iløpet av våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 No longer for sale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå