Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man tar hva man har.. Om jeg ikke bommer så kjenner jeg til denne bilen.. Er et godkjennt chassi bytte.. Norske 320n ble vraket.. En kar hadde behov for en god del m3 deler.. Bilen her ble henta inn.. 320 drivverk og motor flyttet inn i denne.. Og m3 delene? Hehe vel de er i bruk.. Men kan være jeg bommer på bilen men regnr på den begynner på det samme.. I såfall er dette et orginal m chassi..

Skrevet
Man tar hva man har.. Om jeg ikke bommer så kjenner jeg til denne bilen.. Er et godkjennt chassi bytte.. Norske 320n ble vraket.. En kar hadde behov for en god del m3 deler.. Bilen her ble henta inn.. 320 drivverk og motor flyttet inn i denne.. Og m3 delene? Hehe vel de er i bruk.. Men kan være jeg bommer på bilen men regnr på den begynner på det samme.. I såfall er dette et orginal m chassi..

Er jo ett alternativ til den norske stat. I steden for å kjøpe nye fly, så kan de bytte ut jetmotoren i alle F-16 fly med propell motor..

Skrevet

Denne bilen er en 2000modell bmw 320ci som det er byttet ut skjermer, fangere, panser, reserve hjulsbrønn, eksos, interiør, instrument osv med orginale M3 deler.

Bilen skal være godkjent statens vegvesen med m3 bredding og m3 hjulutrustning etter som jeg jeg har forstått.

Skrevet

Muli det er to forskjellige biler.. Uansett synes jeg prisen er sykt stiv.. M3 "breddingen" tror jeg ikke du trenger godkjenne.. Bilen blir ikke mere enn toppen 10cm bredere vil jeg tro.. Om så det være seg på hver hjulbue.. Men at man må godkjenne hjula er jeg med på.. Og bare det kan være vanskelig nok hos dagens bt..

Skrevet
Muli det er to forskjellige biler.. Uansett synes jeg prisen er sykt stiv.. M3 "breddingen" tror jeg ikke du trenger godkjenne.. Bilen blir ikke mere enn toppen 10cm bredere vil jeg tro.. Om så det være seg på hver hjulbue.. Men at man må godkjenne hjula er jeg med på.. Og bare det kan være vanskelig nok hos dagens bt..

10cm på vær skjerm? er du gal mann :roll: bilen blir totalt ca 5-6cm breiere over "rompa" med M3 skjermer.

ang felger passer felger fra 5-serie som hånd i hanske med denne breddingen (8.5 + 9.5 et 20)

Skrevet

Har vanskelig for å tro at bilen må godkjennes med m3 bredding, Er jo ingen fra bt som vil klare å se forskjell på det... Utrolig pen bil da, gjennomført stylet som en m3 :) Lønner seg å holde panseret igjen da :lol:

Skrevet

Syns det Kentan skriver høres logisk ut - vet om andre biler også dette er gjort med, en E39 M5 blant annet. Virker helt meningsløst at noen har bygd om hele E46en slik det er gjort der - det lukter chassisbytte for så å putte i den gamle 320-motoren, girkassa og bakakslingen, og godkjenne chassisbyttet. Noen som vet at dette ikke er tilfelle?

Hvis det er sånn er jo spørsmålet hva slags motor den selges med, og når den er førstegangsreg. i Norge, slik at den eventuelt kan bygges helt om til M3 og godkjennes - da sitter man faktisk på en original og godkjent M3, men reg. som 320.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...