S.Arnesen Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Fant denne annonsen på finn.no nå: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17940548 Godkjent ombygd e46 m3. med 2l og 150 hk Hva betyr det? at den er gokjent med m3 look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Ombygd 320? Må være kult når sperra slår inn nesten 2000rpm før rødmerkinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 ombygd 320 ja Menne, det jeg ikke forstår er, hva er det som er godkjent hos bt? bytte av interiør og eksteriør? motoren er jo orginal m52tü.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Speedometeret. Altså "m"-en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Sedt melding til han, legger ut svaret her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire Wire Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Det er vel helst det siste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Enda et eksempel på folk som ikke vet hva de selger? Eller noen som satser på at det kommer en tosk og kjøper uten å undersøke bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Speedometeret. Altså "m"-en. slik å forstå ja Selv fikk jeg ca 20 hk ekstra av å montere m-girkula mi, 10hk av m-mattene og ca 20hk ved montering av alu ringer i instrument huset, så jeg vet hvordan det er Det her jeg riktignok ikke godkjent enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Uansett hva som er godkjent, finnes det sannsynligvis en betjent på nærmeste trafikkstasjon som sliter med hørselen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Nå ringte selger meg, men jeg orker ikke å ta telefonen... Overlater det til en annen pratemaker her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 kanskje godkjennt ombyggd fra M3 til 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Synes å dra kjensel på bilen ,dette er en 320 med bytte av sjærmer panser osv +++ for å ligne mest mulig på M3, tror denne har gått nede i Lillestrøm tidligere. Tror den sto til salgs hos en bruktbil sjappe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 sykt dyr 320 værtfall M3 er den uansett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Voldsom pris på den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Slått av 100K så kanskje noen kommer å kjøper. Sto en GOD stund sist den var til salgs også. Sikkert tungsolgt pga "wannabe"-stempelet. Blir for mye av det gode med M3-emblem osv. Pen bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå