NiklasJa Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Send PM hvis du tror din kjøre tid overlapper vår vetu03. Så kan vi møtes på kløfta eller noe. åja men trudde di som stilte ut kom på torsdag jeg.Tror det ble annbefalt å komme torsdag for å sleppe kø evt. få plass.Ellers så får vi bare håpe det er flere som skal dra tors. og prøve å få noe offisielt møte tidspunkt. Hadde vært morsomt å fått med seg en 10-15 biler i kolonne oppover
Jay-O Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Hvis du bare skal perkere er det nok ingen fare.. Men dersom du tenker på campen, ligger den tett inntil banen faktisk.. Aner ikke åssen de skal gjøre det, men du reiser jo ikke på gatebil om du er sinnsykt redd for bilen.. Riper og slikt må man nesten regne med mindre du parkerer i depotet, og selv der er det risky buisness.. Regne med riper og shitt? Folk som er redde for bilen sin ikke bør gå på Gatebil? Hva slags idiot påstander er det? Bare fordi du syns det er greit at bilen din kan se ut som shit betyr ikke alle gjør det! Skal nøkle bilen din, så ser vi om du hadde regnet med det?!
bmwkizn Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Jeg kjører nedover grytidlig lørdags morgen men blir bare dagstur på meg da
Lars89 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Den har alt klikka? Hehe. Begynte å kødde etter 2 dager i mitt eie. Noe sier meg at endring av kjørestil har noe å gjøre med saken Får ikke gjort noe med det før helga uansett. Satser på å få stilt den ut på CCN i september
buchern456 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Send PM hvis du tror din kjøre tid overlapper vår vetu03. Så kan vi møtes på kløfta eller noe.åja men trudde di som stilte ut kom på torsdag jeg.Tror det ble annbefalt å komme torsdag for å sleppe kø evt. få plass.Ellers så får vi bare håpe det er flere som skal dra tors. og prøve å få noe offisielt møte tidspunkt. Hadde vært morsomt å fått med seg en 10-15 biler i kolonne oppover okay;) ja hadde vert fett og kjørt mange. kanskje jeg hadde blitt lit kjent med folk hefra også
Kentan-racing.com Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Som sagt tidligere.. Tyveri har forekommet på gatebil.. Så ting kan skje.. Men at folk stjeler styling av biler oppe på banen vet jeg ikke om har skjedd.. Sikkert vært prøvd da.. Tok en på fersken som skulle låne litt hos meg men ble raskt ordnet.. vet det ble stjålet en atv på gatebil visst nok.. Garnes racing fikk sveiseapparatet sitt stjålet.. Så er det vel litt felger og dekk som har byttet eiere.. Har en følelse av at mye ting som forsvinner er ting som ligger ute og uten tilsyn.. Rudskogen i sommer hadde vi nesten alt ute men allti folk rundt bussene og ble da ikke noe probleme.. Tror største problemene til finnes på party camp.. Enkelt og greit fordi der finnes mye folk som kun er der for fest og ikke for bil.. Har en følelse av at alle som bor på banen og depo er seriøse folk som er der for og dyrke hobbyen.. Synes heller ikke det var utpreget fyll på banen på natta. Klart vi var temmeli fulle men ingen som krøp rundt og spydde og bråket.. Var et par turer på partycampen å titta å der var både rotete og bråkete.. Direkte utrivelig synes jeg personelig.. Men synes det funker godt jeg.. Banen og depo for de som er oppmeldt til løp.. Party for de som er der for det.. Så blir det vel en rolig camp for de som ikke helt tør kjøre men heller ikke vil være totalt drita på fest campen.. Uansett så satser jeg på en knall tur.. Er meldt regn men pytt pytt.. Sliter lite hjul da..
Bmw 523iat Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 vi er en gjeng fra kristiansand som reiser fra kr.sand klokka 05:30, skal ha en stopp i tønsberg for å hente noen crew t-skjorter, så skal vi videre, tror det blir mange i kolonne kjøring. må bare slå følge med oss, skal innom charlottenberg(sverige) med kongsvinger.
BreitBau Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Hvis du bare skal perkere er det nok ingen fare.. Men dersom du tenker på campen, ligger den tett inntil banen faktisk.. Aner ikke åssen de skal gjøre det, men du reiser jo ikke på gatebil om du er sinnsykt redd for bilen.. Riper og slikt må man nesten regne med mindre du parkerer i depotet, og selv der er det risky buisness.. Regne med riper og shitt? Folk som er redde for bilen sin ikke bør gå på Gatebil? Hva slags idiot påstander er det? Bare fordi du syns det er greit at bilen din kan se ut som shit betyr ikke alle gjør det! Skal nøkle bilen din, så ser vi om du hadde regnet med det?! Ja med mindre du parkerer i depotet, men faktisk prestererer å ta den med på plenen, må du regne med riper.. Fulle folk som kravler seg inntil bilen din med skitne bukser full i gjørme, og fjortiss-berter med smykker og generelt glidelåser på bukser og shitt.. Om du tror bilen er 100% trygg ved å stå på jordet, tror jeg faktisk aldri du har vært på Gatebil engang.. Men som jeg skriver.. Parkerer du i depotet, så blir det litt anderledes.. Det jeg derimot lurer på i år er hvordan de skiller depotet og partycampen.. På Rudskogen er jo dette ett stykke og gå, og det er også gjerde rundt.. Slutt å vær så jævla frekk nå..
NiklasJa Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Bmw 523iat: Det er mye bedre å kjøre over fetsund/aurskog høland. Isteden for over kongsvinger til charlottenberg. Se KART Dere passerer vel Oslo i 11-12 tiden, torsdag da?
NiklasJa Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 En ting jeg ikke skjønner. Her er totalbilett for gatebil LINK kr 2570 (inkl bilettavgift). I denne ingår, camp tors-søn og kjøring fre-søn. Men hvis man kjøper de forskjellige bilettene separat i porten koster vel det samme: Festivalbillett tors-søn: 850kr Campbillett Bil + telt/vogn tors-søn: 400kr Kjøring på bane 3 dager à 350kr: 1050kr Totalt: kr 2300. Har jeg oversett noe?
S.Arnesen Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 En ting jeg ikke skjønner.Totalt: kr 2300. Har jeg oversett noe? Du har blitt lurt rett og slet
NiklasJa Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Jeg tror kansje man betaler de ekstra kr for å få lov til å parkere/campe i depoet. Isåfall er det vel verdt de ekstra kr. Prøver å finne en kilde på det
Mr E30 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 er pga depo camping!! men det er jo ikke der det skjer da niklas! det blir bedre på party campen
Jay-O Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Hvis du bare skal perkere er det nok ingen fare.. Men dersom du tenker på campen, ligger den tett inntil banen faktisk.. Aner ikke åssen de skal gjøre det, men du reiser jo ikke på gatebil om du er sinnsykt redd for bilen.. Riper og slikt må man nesten regne med mindre du parkerer i depotet, og selv der er det risky buisness.. Regne med riper og shitt? Folk som er redde for bilen sin ikke bør gå på Gatebil? Hva slags idiot påstander er det? Bare fordi du syns det er greit at bilen din kan se ut som shit betyr ikke alle gjør det! Skal nøkle bilen din, så ser vi om du hadde regnet med det?! Ja med mindre du parkerer i depotet, men faktisk prestererer å ta den med på plenen, må du regne med riper.. Fulle folk som kravler seg inntil bilen din med skitne bukser full i gjørme, og fjortiss-berter med smykker og generelt glidelåser på bukser og shitt.. Om du tror bilen er 100% trygg ved å stå på jordet, tror jeg faktisk aldri du har vært på Gatebil engang.. Men som jeg skriver.. Parkerer du i depotet, så blir det litt anderledes.. Det jeg derimot lurer på i år er hvordan de skiller depotet og partycampen.. På Rudskogen er jo dette ett stykke og gå, og det er også gjerde rundt.. Slutt å vær så jævla frekk nå.. Har aldri påstått noe som helst, det er det du som gjør. Tulling! Jeg spurte nettopp om hvordan inndelingen blir, det hadde du skjønt hadde du vært i stand til å lese før du skriver! Syns du skal gå ta deg en bolle, og slutte å være så eplekjekk!
NiklasJa Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 er pga depo camping!! men det er jo ikke der det skjer da niklas! det blir bedre på party campen Ja, men breitbau har skremt meg til å parkere bilen i depoet Skal prøve å ikke drikke så mye jeg da. banekjøring > aftertrack, er min prioritering. Håper det dårlige været setter sitt spor på køene. Jeg blir grinete hvis jeg må vente i to timer og se alle "gjengangrne" komme først i køen. For så å få kjøre 1/2 heat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå