gnmfr Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 har nå kjøpt meg et e 30 karroseri (325i) med nye m3 skjermer bak og ny bakplate. fulgte også med 2 stk helt rusfrie dører som dørlåsen skal fjernes på og fjerne listene er egentlig lite rust men endel overflate pga forrige eier har fjernet litt rust og sveiset litt uten og legge noe grunning eller annet oppå det nakne stålet. sveiset inn fester til bur i hjulbrønnene og såvidt påbegynt bur men er vel bare fram med vinkelsliper, sandblåseutstyr og lakksprøyta... planer for sommeren er: Byttet tak Få tatt rust 'sparklet opp. punkte på m3 innerskjermer(er nå gjort) kanskj begynne og få sanket sammen noen deler. Planene videre er: lav vekt full m3 look bur/halvbur 5 bolts understell coilovers s38b36 17 eller 18hjul sveise inn nye fester til bakseter(ser litt mer rødigt ut da) fullt skinninteriør eller 2 stk bøttestoler Detter er et prosjekt jeg skal pusle med når jeg har lyst og tid. kjøpt leilighet nå,holder på med motorsykkel lappen, dame på skole og en liten en som nærmer seg året så lite med penger om dagen. Derfor kommer dette til og gå sakte men sikkert, har heller ingen tidsfrist på meg, så dette blir helt 100% Foreløpig tomt;)
gnmfr Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Tøft prosjekt stå på ;D takker hehe.... har trua jeg:D
S.Nilsen Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Er det M3 Yngve du har kjøpt den av? Stå på og ta tiden til hjelp så blir det bil av den.
ZhilleN Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Er det M3 Yngve du har kjøpt den av?Stå på og ta tiden til hjelp så blir det bil av den. Akkurat det jeg satt og lurte på også.. Bare og stå på sikkelig, så blir det nok en bil skal du nok se.. hvis du har tid og kunnskaper.. Lykke til, skal følge med her
gnmfr Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 er m3 yngve den er kjøpt av ja:D fått sveiset innerskjermer og sandblåst litt i helga.. bare sånn småpusling. men hvis noen har noe m3 styling som di skal kvitte seg med billig er det bare og si ifra:D har også bruk for en delebil med skivebremser foran og bak helst coupe og motor trenger ikke og være med
gnmfr Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Utrolig kjedeilig update men har kappet vekk og sveiset inn nytt stål i den ene hjulbrønnen foran så nå er det kun et rusthøl til under fronruta på størrelse med et kronesykke. som bildene også viser har jeg sandblåst endel, syregrunna også lakket over med noe lakk fra et tidligere honda prosjekt fra den tida jeg var ung og dum hehe...
MariusG Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Blir bra dette prosjektet Tipper det tar "litt" tid ja. Btw, lurer på om eg kjente til nicket ditt fra gamle mopedtider. MP right ?
gnmfr Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 som tidligere sagt har egentlig vært lite borti e30 men er taket annerledes på m3?? eller kan jeg bare bruke et vanlig coupe tak?
gnmfr Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Blir bra dette prosjektet Tipper det tar "litt" tid ja. Btw, lurer på om eg kjente til nicket ditt fra gamle mopedtider. MP right ? er nok ikke meg men en kammerat som "lånte" nicket mitt hehe...
Brekke Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 taket er vell ikke annerledes, men du må skaffe m3 c stolpe som du må sveise på plass, samt nytt bagasje lokk fra m3
gnmfr Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 taket er vell ikke annerledes, men du må skaffe m3 c stolpe som du må sveise på plass, samt nytt bagasje lokk fra m3 som vist på bilde så har jeg så og si hele c stolpen så da går det greit med et originalt tak??
Larsinnj Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Sikker på at det er M3 c-stolpe du har? Mener den har en ganske stor kant på nedre delen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå