pedro Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Hei To pene sett 15" alu til E36 selgea da jeg ikke lenger har bilen. Ett sett uten dekk og ett sett med greie sommerdekk som holder ut sesongen. Denne selges 50kr! Helt strøken satt på min gamle 540 93. Rotet bort de tre andre desverre. Ligger i OSLO Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Bumper denne helt opp da dette nå må bort Alle deler selges alt i ett eller i stk. GI BUD Kom med ett alt på en henger bud da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makker Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Søndags bumper denne helt opp da dette nå må bort Alle deler selges alt i ett eller i stk. GI BUD Kom med ett alt på en henger bud da! Borbetene er pene på bil mye burnegummi igjen da dekkene kun har gjort noen turer Oslo - Drammen[/quote 5000 for Alpinaene? Tlf94829355 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Hei Makker Litt tynt det budet der Har kostet meg mye mer. Kan ev diskutere frakt hvis du går opp P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 ORIGINALE ALPINA FELGERPrisen er nå 6000! MEN vil gjerne ha solgt dem da. Passer ikke E36 uten spacere, sjekk ET Er ET 36 til 41 på E36 vel? P Vil du da fortelle meg hvorfor mine går glatt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makker Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Hei Makker Litt tynt det budet der Har kostet meg mye mer. Kan ev diskutere frakt hvis du går opp Borbetene går kjempebillig i dag 1500kr P Hva er innpress på felgene, har ikke fått med meg det. De må passe e 24. Henter i Oslo hvis det skulle bli aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luksengård Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 servopumpe til M20 pris ? med fester og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Vet ikke innpress på E24 Dette er Et 46 altså E46 innpress på Alpinaene Springsteen Har ikke noe med at de ikke GÅR GLATT PÅ De subber i bakkant ved fullt rattomslag Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei. Blitt kvitt BORBET FELGER MED DEKK E30 ennå? Byr 500kr for de om du skal retning nord på E-6 en dag og kan ta de med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Mangler garasje plass Disse settene med hjul må bort Gi bud P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Det er da aktuelt å dumpe disse felgsettene pga manglende lagerplass Alpinaene går til førstemann med 6000 Har selv betalt mer for dem. Det er de definitivt verdt. To sett E36 alufelger og en reservefelg skal også bort da jeg ikke kan bruke 15" og 16" felger på min B3' P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 bumper den igjen 6000 for pene Alpinafelger med lokk og nøkkel P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå