Glennski Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Nå er det endelig ferie folkens Men er jo noen som skal jobbe også selvfølgelig Noen som har kule planer for ferien? Selv skal jeg nyte båtlivet
matsrh Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 For min del begynner ferien den 10 juli og varer til 26 juli. Skal bruke tiden med dama og shine opp bilen som også skal få et par gaver av meg Ikke så mye interessangt men skal nok bli digg fordi
Just-turbodiesel Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 for min del begynner ferien eftermiddag den 18 juli.... jeg fikk heldigvis utsatt utenlandsturen til 20 juli, da 19 juli SKAL jeg på volvo trackday på rudskogen. Så etter volvotreffet så blir det rett til sverige, båt over til Polen og til leiligheten i Warsawa og være der et par uker.. så blir det feriering i risør på hytta.. i tillegg blir det vel noen råneturer til Notodden. Mer har jeg ikke planlagt.
Lars89 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Har hatt ferie i 4 mnd snart jeg. "Bare" 3 uker igjen Blir vel bare å dra på noen treff, kjøre båt, oppgradere bilen og cruise rundt. Gidder ikke stresse
///MPower Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 gikk på ferie idag, skal hente ny bimmer imorgen , fin start på ferien det, så blir det vel på hytten og kose seg, ut i båt o.l.
Lars89 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Lars89: Åssn har du klart å få 4 mnd ferie? Ok, "ferie" da. Vært sykemeldt
Mexos Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Har en del jobbing i sommer, men skal 4 dager til Oslo neste uke, pluss 1 uke i Kroatia i August
///FredriK.S Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Skal på bilferie ned til Spania. Stopper på nurburgring og ser på Formel1 løp, diverse museer, og dragracing på Mantorp på hjemveien.
Ostnes Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Hadde ferie fra 21. til 28. juni, Var ei uke på Rhodos Skal ikke ha mer enn noen få dager fri, heller jobbe og prøve å spare litt penger
S.Nilsen Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Tok ferie fredag og planene er Hemmelig..innbærer ordet BMW ++
JoCCe Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 kun ei uke igjen med jobb, før det bærer avsted med 2 uker i alanya med dama, og ei uke etter det hvor jeg skal ta det med ro, kansje finne ny bil osv
Dr_S Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 for min del begynner ferien eftermiddag den 18 juli.... jeg fikk heldigvis utsatt utenlandsturen til 20 juli, da 19 juli SKAL jeg på volvo trackday på rudskogen. Så etter volvotreffet så blir det rett til sverige, båt over til Polen og til leiligheten i Warsawa og være der et par uker.. så blir det feriering i risør på hytta.. i tillegg blir det vel noen råneturer til Notodden. Mer har jeg ikke planlagt. Hytte på Risør og leilighet i Warzawa? Den var ny! Selv begynte jeg på ferien min idag! 4 uker, skal bli herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå