ms.88 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 hva er forskjellen når det gjelder angel eyes. kan velge mellom non projector, eller projector alt etter hvilken lampe man har. Jeg har orginale bmw xenon lys på en e46 99m. hva trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 du kan kjøpe løse ringer på biltema til 499.- http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 det er like de jeg har i min bil. ligger noen bilder i tråden om bilen min. og S.Arnesen har de på sin E46 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Da skal du ha til projector headlghts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 kjøper ikke biltema deler til en bmw vettu, man ber ikke om trøbbel:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 aldrig hatt problemer med mine biltema ringer. hatt de over et år. og de er akkurat de samme som GS selger. bare til mye hyggeligere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 kjøper ikke biltema deler til en bmw vettu, man ber ikke om trøbbel:P kjøpte fra realcar fordi jeg fikk beskjed om at de hadde bra ringer.. kjøpte 4 ganger, alle røyk eller noe annet feil, gikk på tema, fungerte 100% første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå