Rogern Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Får man plass? Motorn veier vell 200 kilo.. Er det forsvarlig å kjøre 50 mil sånn? Tenkte å ta ut baksetene pga vekt og ta ut det baki og legge en treplate i bunn som motorn skal ligge på. Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Jeg fikk plass til en VW1300 motor i en polo cupe (baki).... Men dersom du får plass osv.. husk endelig å feste den forsvarlig. 200kg som plutselig treffer deg i ryggen i 50 km/t er ikke noe setene dine er laget for for å si det sånn.. En henger er å anbefale på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 hadde en m50motor i astra stasjonsvogn, og e39 er mye større, så burde gå bra det legge til at jeg har og hatt m20 motor i samme bil. trengte ikke ta ned baksetene en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Henger hadde vært det beste, men blir så langt frem og tilbake... Har hengerfeste som jeg tenkte å stroppe den fast i så den vertfall ikke kommer fremover, får se om jeg finner noe å feste den i andre veien også. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 får lett plass der ja, men nå må dere slutte å tulle, en M20 veier 117 kg uten girkasse:D og med mindre girkassa veier 83kg så prater dere tull! heahi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 får lett plass der ja, men nå må dere slutte å tulle, en M20 veier 117 kg uten girkasse:D og med mindre girkassa veier 83kg så prater dere tull! heahi Hehe 117kg ja, da skal jeg jo få den inni selv med begge henda på ryggen 117 kg er jo ingenting, hadde 250kg med parkett bak i min e32 for noen år siden+ en stor henger med en soffa i. Den var sigen på ræva den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Hehe, vi putta en Volvo-motor (b230) i en opel vectra sedan! Gikk da bra det å, litt baktung men ellers fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Hvor skal du nå da Roger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Hvor skal du nå da Roger?? Liten snartur til söta bror og hente noen felger, må fylle opp bilen skikkelig når man først drar Tror e30 bruksbilen blir småsinna med m20b25, 240-kassa og 4,10 diffbrems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 For morro skyld så kan jeg opplyse om at jeg har sett bildet av E30 Touring med M50 motor (uten kasse) lagt i bagasjerommet. Så plass er det nok av i en E39 ; ) Obs. Setene var ikke felt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 har sett en m20 motor baki en mazda 323 så da må det være plass i en e39. bare husk og stroppe den fast:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Hvor skal du nå da Roger?? Liten snartur til söta bror og hente noen felger, må fylle opp bilen skikkelig når man først drar Tror e30 bruksbilen blir småsinna med m20b25, 240-kassa og 4,10 diffbrems Du koster på... hehe Blir du hjem til helga eller? Kommer en tur på Øra med E30`n jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Jepp skal hjem på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 good.... Når skal du over grensa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Har nå hentet motor og dette gikk fint. Kan ikke si jeg merket noe spesielt til det bortsett fra att den ble litt lavere bak og litt dauere Fikk faktisk plass til 4 felger + "litt" øl også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå