MortenLie Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 se her ja, helt enig med deg ang felgvalg! er motstander av den bakfangern som superbeetle viste bilde av jeg da men. videre kommer IKKE jeg til å disse deg for senk, bil er til for å brukes, iallefall om en bor der du bor skjønner jeg deg godt. fin bil, har sikkert godfølelsen du nå tenker jeg! men dissa lakkerera, leverte dem bilen full av pussestøv?:S det hadde aldri vi gjort iallefall men.. kos deg med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg fikk presset bilen min inn hos en lakkerer litt sånn i siste liten! De jobba på spreng for å bli ferdig og gjorde en flott innsats. Det at dem ikke var ren gjør meg ingenting for jeg vet at de kansje ikke burde tatt jobben på seg. Han starta ferie idet han ga nøkklene til meg Må ikke disse bilen på bildene til superbeetle for er samme bilen, altså min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Må ikke disse bilen på bildene til superbeetle for er samme bilen, altså min Og de bildene har han spart lenge på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg stemmer for at du ikke skal ha på den bakfangeren igjen.. myyye bedre med Mtech! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Tar jeg ikke feil så er det vel felgene superbeetle likte så godt? Var mange som reagerte når jeg byttet, men må kunne kjøre bilen. Stemmer ikke dette springsteen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 hehe....ble mye oppstuss rundt den bakfangeren.. Den er vel minst like fin nå med m-tech og ClassII vingen, men var fint med den litt mer utradisjonelle fangeren også.. Samt tramont staria felgene.. Er det gjort noe med hjulbuene i etterkant? De var vel valset en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 De er valset ja. Er nå fikset litt når den var til lakkering for de var litt "humpete" så ser litt bedre ut. Jeg likte også fangeren, men brøt litt med stilen. Også trengte jeg cash så den ble solgt. Felgene solgte jeg til en kar i bergen, vet ikke om du har sett noe til de Jeg liker bbs lm bedre, men tramont var jo orginal, men hva skal jeg med de når de ikke passa bilen? Ødelagte jo hjulbuene mine og så helt vilt ut med m-tech fanger siden inpress var helt på jordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg får gjøre som jeg gjorde i tulletråden og spørre om noen vet hvor jeg finner temp måleren til E36. Atter engang har denne tatt kvelden og jeg trenger en ny Leta inne på gs men klarte ikke finne den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Hvor mye kjøpte du de felga for?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Tramont felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 BBS LM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg får gjøre som jeg gjorde i tulletråden og spørre om noen vet hvor jeg finner temp måleren til E36. Atter engang har denne tatt kvelden og jeg trenger en ny Leta inne på gs men klarte ikke finne den. Utetempføleren? Den har delenummer: 65818350779 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg får gjøre som jeg gjorde i tulletråden og spørre om noen vet hvor jeg finner temp måleren til E36. Atter engang har denne tatt kvelden og jeg trenger en ny Leta inne på gs men klarte ikke finne den. Utetempføleren? Den har delenummer: 65818350779 Yes utetemp Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Ser jævla bra ut det her. Var innom lakkerern når han dreiv å gjorde seg ferdig med bilen din. Så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Ser jævla bra ut det her. Var innom lakkerern når han dreiv å gjorde seg ferdig med bilen din. Så veldig bra ut Takktakk... Så etter bilen din når jeg kjørte hjemover, men så deg ikke Du som sa neinei til lakkerte lister Han sa en hadde vært innom og vært skeptisk til listene, selv er jeg veldig fornøyd og synst det ble penere med svarte lister Han gjorde en glimrende jobb. Håper bare det holder lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå