carlhaakon Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Så lenge bilen ser bra ut og er i bra stand er det care motor etter min mening. vil heller har en strøken bil en en sliten en med stor motor. har jo hatt 328 selv. men er mer glad i den jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Ja utsende er det viktigste for meg også. Jeg vil brukte anledningen til å spørre igjen om noen kan hjelpe meg med avatar. Også om noen vet hvor jeg kan få trukket rattet mitt Er blitt litt slitent etter 11år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Utsendet som teller ja, skal være enig i den men synes også invendig i bilen skal være litt pent også hehe.. Fikk beskjed av lakkerer i går at bilen min er på godvei, og skal lakkeres nesteuke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Utsendet som teller ja, skal være enig i den men synes også invendig i bilen skal være litt pent også hehe.. Fikk beskjed av lakkerer i går at bilen min er på godvei, og skal lakkeres nesteuke Gode nyheter det Besilte blinkers fra koed på onsdag og dem ligger fortsatt i Oslo! Fatter ikke hva som skjer med posten men er skikkelig misfornøyd siden jeg vil ha dem på asap! Menmen får dem gjerne ikke før tirsdag da. Det blir nesten en uke for noe koed hadde på lager..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Koed har ikke noe lager i Norge. Alt av deler ligger i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Huffda... men jeg forstår det godt siden det er ferie. Alt går litt tregere, er bare litt frustrerende siden jeg ikke akkurat har komplett bil nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 yess... da var blinkers på. Jallalyktene var så klart bare noe drit så det ene festet til blinklyset knakk. Nå står det med tech7 og tape for å holde på plass, men vet ikke om tech7 ville holde når det er herdet... noen som vet? Kjenner jeg er småsur og vurderer bare å få sendt oppover orginallyktene som er bra kvalitet og ikke knekker ved første blinklys montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Uoriginale lykter kan være noe dritt. Knakk ene feste på blinklyset jeg monterte i går så måtte tape/lime det sammen. Plastikken var jo steinhard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Forventer ikke orginal kvalitet, men forventer at dritet skal holde sammen Nå kjører jeg rundt med tech7 og maskeringstape som holder det sammen. Skal på biltilsynet imorgen og vise bilen så håper at det holder når jeg skal ta det av. Fikk på blinkers og skilt idag så nå skal jeg vaske bilen og få knipsa noen bilder å legge ut. Men nuh er det fotball så det får vente. God kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Da kom gs med gledelig melding om at dem gir meg en ny lykt Gruer meg litt til å få løs blinklyset som er limt på med tech7 nå. Ellers har jeg fått meg en liten frist av BT som sier at jeg må vise bilen med "lovlige" felger innen 1mnd Vist det blir opphold imårra blir det vask og noe bilder på kvelden, men har regnet her i 2uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Da fikk jeg endelig litt tid til overs og været på min side. Så idag ble det step1.2.3 med MG! Var enkelt å bruke å ble herlig resultat. Er spent på holdbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 hvor lenge siden var det du lakkerte? lakken bør få hvile fra slikt i minst 4 uker... step 3 er ok, men step 1 kan gjøre mer skade enn godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 jah vet.. men er en 3-4uker siden den ble lakkert så det skal vel være bra. Var rask med å fjerne både step 1 og 2. Bildene ble crappy siden dem er tatt rundt 23.00 får se om jeg får tatt noen bedre imorgen. Sparer til speilrefleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 så du var på sulland i dag:P kom inn når du gikk ca. bilen min sto sia av, møkkete 4 dørs 325, med vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 haha... jeg tenkte stakkers bil Trengte en vask den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå