Gå til innhold

Christopher's E36 318is [Update med nye bilder 27. Mai]


Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utsendet som teller ja, skal være enig i den ;) men synes også invendig i bilen skal være litt pent også ;) hehe.. Fikk beskjed av lakkerer i går at bilen min er på godvei, og skal lakkeres nesteuke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsendet som teller ja, skal være enig i den ;) men synes også invendig i bilen skal være litt pent også ;) hehe.. Fikk beskjed av lakkerer i går at bilen min er på godvei, og skal lakkeres nesteuke :D

Gode nyheter det :)

Besilte blinkers fra koed på onsdag og dem ligger fortsatt i Oslo! Fatter ikke hva som skjer med posten men er skikkelig misfornøyd siden jeg vil ha dem på asap!

Menmen får dem gjerne ikke før tirsdag da. Det blir nesten en uke for noe koed hadde på lager..... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yess... da var blinkers på. Jallalyktene var så klart bare noe drit så det ene festet til blinklyset knakk. Nå står det med tech7 og tape for å holde på plass, men vet ikke om tech7 ville holde når det er herdet... noen som vet?

Kjenner jeg er småsur og vurderer bare å få sendt oppover orginallyktene som er bra kvalitet og ikke knekker ved første blinklys montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer ikke orginal kvalitet, men forventer at dritet skal holde sammen :P Nå kjører jeg rundt med tech7 og maskeringstape som holder det sammen. Skal på biltilsynet imorgen og vise bilen så håper at det holder når jeg skal ta det av.

Fikk på blinkers og skilt idag så nå skal jeg vaske bilen og få knipsa noen bilder å legge ut. Men nuh er det fotball så det får vente. God kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom gs med gledelig melding om at dem gir meg en ny lykt :)

Gruer meg litt til å få løs blinklyset som er limt på med tech7 nå.

Ellers har jeg fått meg en liten frist av BT som sier at jeg må vise bilen med "lovlige" felger innen 1mnd :(

Vist det blir opphold imårra blir det vask og noe bilder på kvelden, men har regnet her i 2uker nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...