Gå til innhold

Hvilke felger er dette?

carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

fant igjen noen felger jeg tenkte jeg kunne selge. men så vet jeg verken hvilken bil de skal til eller hva slags felger de er. vil tro de er orginale BMW siden det står bmw på dem

qut8b37j64k8r105pfx6.jpg

divtwb2h7g8fsh0dr10k.jpg

5xw8bpqg3qs6l3s1g3fo.jpg

7n5uqwh5068mw9tqjyhm.jpg

hva er desse verdt? noe verdt i det hele tatt? det er også 15"

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det der er 15" tror det er sånne felger som man får sånn millimeter dekk til.

For eksempel TD 230/55 R390

Tror det var sånne jeg hadde til Min E34 tidligere, var omtrent umulig å få tak i dekk til de, mener de var ca 16,5" hvis man skulle regne det om til tommer.

Her er de samme felgene til salgs på Ebay.de

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0345050061

Der ser du at dekkdimmensjonen er:

TD 230/55 - ZR 390 und R390 95H M+S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha. stemmer. men da vet jeg det. vet dere om dette er noe folk vil kjøpe? de tar opp plass hos meg så hadde vert fint og bli kvitt dem om noen ville kjøpt de. felga er jo også litt tøffe da. de er i vertfall i bra stand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRX ja... Trodde det var en E24/E28/E23 osv greie. Men ser at man får de i 15x7 på nettet. Har du målt de til 15tommer?

hmm har ikke målt de nei. men la de oppå vinterfelga til E36en som er 15 og da så de veldig like ut hehe. tror det kan stemme at de en gang har sitti på en E34 om jeg ikke tar helt feil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel 255 i bredde på mine, hadde de aldri på E34'n men han jeg kjøpte bilen hadde visst prøvd de på og det var ett helvete å kjøre med visstnok, å da var det 255 på alle 4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke de letteste felgene å bli kvitt. Vet det er noen originalfreaker som sverger til TRX/TD-hjul,, men da gjerne en annen design...

Du får slenge de ut på BMWCCN sine sider og se om noen biter på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 390 felger til min m535i for noen år siden.og de jeg hadde var 15.6 tom :)

koster skjorta hvis du klarer og skaffe dekk..

Det kan jeg skrive under på ja, tror jeg fant noen dekk borti statene, mener det var ca 2000,- pr dekk og da kommer jo moms å frakt i tilegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...