Gå til innhold

Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet av to stk i Trondheim ihvertfall. En sort, og en rød. Så var det en jeg kjenner som hadde en blå med noe spesiell fargekombo inn og utv, men den er solgt nå :) kan prøve å få tak i reg nr på de to JEG vet av i Trondheim ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwkizn skrev

Jeg vet av to stk i Trondheim ihvertfall. En sort, og en rød. Så var det en jeg kjenner som hadde en blå med noe spesiell fargekombo inn og utv, men den er solgt nå kan prøve å få tak i reg nr på de to JEG vet av i Trondheim ihvertfall

Selv om den er solgt er Regnummer av interesse, kansje han du kjenner husker det, da finner vi eier :-)

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwkizn skrev
Jeg vet av to stk i Trondheim ihvertfall. En sort, og en rød. Så var det en jeg kjenner som hadde en blå med noe spesiell fargekombo inn og utv, men den er solgt nå kan prøve å få tak i reg nr på de to JEG vet av i Trondheim ihvertfall

Selv om den er solgt er Regnummer av interesse, kansje han du kjenner husker det, da finner vi eier :-)

Hilsen

Terje

Ja kan sjekke det. men tror du/dere var i kontakt med han da han hadde bilen og den sto annonsert på nett. Han som hadde den het Johan Mortensen. Var ihvertfall noen fra norge her som hadde tatt kontakt med han angående den bilen,og som fortalte hvor spesiell den var mht farger,utsyr eller noe. men kan skaffe reg nr ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn E31 har jeg aldri sett. Er den levert i oxford-grønn?

Lagoon Green metallic 266 EG91, EG92 8/92 through 8/93

Oxford Green metallic 324 EG91, EG92, EG93 9/93 through 10/96

Var fargene som E31 ble levert i standard

Her ser det ut som om den er levert i british racing green også :)

http://forsale.classicandperformancecar ... =8817&d=54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwkizn skrev

Ja kan sjekke det. men tror du/dere var i kontakt med han da han hadde bilen og den sto annonsert på nett. Han som hadde den het Johan Mortensen. Var ihvertfall noen fra norge her som hadde tatt kontakt med han angående den bilen,og som fortalte hvor spesiell den var mht farger,utsyr eller noe. men kan skaffe reg nr ja

Johan Mortensen er ikke på lista vår så den er meget interessant.

Leif Harald skrev

Har ikke bilder, men er en 850 her også (karmøy i rogaland) sort med alpina felger

Det er nok en 850CSI skal være på lista, regner med att det er denne?

gk2vj8pxycwaqwpzd11v.jpg

Men kjempe att så mange kommer med tilbakemelding

Stå på please

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leif Harald skrev

Hvordan har du fått info om alle bilene

Jo det har tatt veldig mange timer med og tråle alle tråder på bimmers, bmwccn , bilder fra biltreff, bilforum, utenlandske sider + hjelp fra flere inne på Bimmers gamle Finn annonser ( Takk til Thor Egil som samlet på disse ) OSV.

har og fått en del opplysninger fra biltilsynet når vi har vist reg nummer eller chassisnummer.

Ganske så mye tid brukt på dette , men har vært veldig interessant og samle opplysninger på alle disse bilene + att jeg også har bilder av 54 av de Norske E31 bilene.

Har og vært veldig interessant og snakke med alle disse eierene, kort sagt veldig entusiastiske.

Har ikke tenkt og stoppe , men trenger hjelp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...