huldra66 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Minner på om att vi fortsatt leter etter de resterende 30 E31 i Landet ( vi har 84 på lista ) Hilsen Terje snakket med en i går som har en 850i, ny i Norge og han mente det var 154 biler av 8-serien i norge. ganske drøye driftkostnader på disse også, eier her var nokså pedant og fikset alt som begynte å bli dårlig med engang. hvis du vil så kan du få regnr på pm hvis du ikke har den i lista, går i Oslo. Hei Har ingen i den fargen med de felgene ivertfall , send gjerne Regnummer på PM Please. Ifølge opplysningsrådet for veitrafikken er det 104 registrerte 840/850 i Norge + noen uregistrerte der vi antar ca 10-15 stykker, flere er på lista av disse. Driftskostnader på disse er nok temmelig overdrevet, men ja en bil som er 15 - 20 år koster noe og holde og mange bruker en del penger på og holde de tilnærmet fabrikknye ( meg selv inkludert ) men det er egentlig ikke driftsutgifter da mye av det jeg har gjort ikke er nødvendig. Biler skal jo brukes opp og kastes men når en skal holde en gammel bil som ny + oppgradere så koster det ja. Synes likevel att deleprisene for det meste er greie på disse bilene Men det er jo hobby, da har det lov og koste litt Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Lenge siden det var noen oppdatering her. Men nå er bilen støvsugd , vasket inni og alle kriker og kroker. Motorvask og polert alt i motorrom Vasket og bonet felger Vasket og bonet utpå , med nytt kit som kun er for svarte biler canuba wax med svarte pigmenter Det ble dritbra faktisk Klar for BMWCCN Rogaland sitt stor treff i morgen Må si jeg er kjempefornøyd , bilen ser ny ut men er faktisk 16 år Skal få tatt noen bilder i morgen tenker jeg Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Da er det vel på sin plass med 10-15 bilder av nypolert bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Naboen min har en 850 banebil, vet ikke jeg om du har den i samlinga. Er ikke regga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Naboen min har en 850 banebil, vet ikke jeg om du har den i samlinga. Er ikke regga. Den er på lista , men har ikke hatt bilder av den der den er hel. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Da er det vel på sin plass med 10-15 bilder av nypolert bil? Bilder kommer nå, NB tatt med mobilcamera det andre er dødt. Førstepris ble det og som beste eldre orginal så alle timene hjalp det. Motor etter vask og rens Glemte og ta av show skiltet og kjørte hjem med det Brukbar glans dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Sånn der bil skal jeg ha en gang! Din er drit fin :D Creds to you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Helt nydelig! Dette er bilen jeg har elsket helt fra starten, da bilinteressen min kom for fullt midt på 90-tallet. Meget tidløs og helt nydelig design. Håper virkelig jeg kan ta meg råd til en slik en gang i fremtiden. Stormforelsket i bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Grattis med drikkebeger Terje! Usedvanlig flott den 8eren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 mmm På tide å bytte ut E34'en kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Takker for fin tilbakemelding Må jo innrømme att lakken ser bedre ut på bilder enn sett med egne øyne i direkte sollys svart er veldig avslørende. Brukte dette kittet : http://www.turtlewax.com/main.taf?p=2,1,4,28 Synes det ble veldig bra til og være gjort av en amatør innen bilpleie ( amatøren er meg ) Kan anbefale dette for dem med svart bil Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Så den igår på treffet, sykt fin! Vi tenkte at den der kom til å vinne! hehe, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Så den igår på treffet, sykt fin! Vi tenkte at den der kom til å vinne! hehe, gratulerer! Takk takk Fikk noen trekk så det får bli vinter prosjekt Som ny takluke pga rust flekker i pakningskant ( typisk e31 feil ) ny er kjøpt inn så den må bare lakkes. Motorrom skal jobbes mere med, all gul voks skal bort, enkelte bolter skal byttes, ++++ Fikk og trekk for og ikke ha vasket felgene på baksiden men men Vi får se men vil prøve og forbedre småting og få den nærmere "fabrikkny" det får være målet. hilsen terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Eldre orginal???? Er ikke den bilen senket og har andre felger liksom? Ser ut som det er andre potter også. Har fått den dømminga til BMWCCN opp i halsen etter et par hår reisende dømminger tidligere. Og, være så snill å si at du har en klut eller noe under den pokalen som står på panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Ja, fikk grøssinger når jeg så pokalen på panseret jeg og.. Men veldig pen E31! Godt du tar vare på den, men; det er ENDEL bedre bilpleievarer der ute enn TW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå